• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo allemaal

ik heb een groot probleem ik ben mijn wachtwoord kwijt van mijn wxcel bestand hoe kom ik weer in mijn excel bestand ,

alvast bedankt

Kijk eens op http://www.erlandsendata.no/english/index.php?d=endownloadtools

download het bestand: passwords.zip
zip-bestandje uitpakken en je hebt EDC Password Tool, dit is een Excel invoegtoepassing. Om te activeren: in Excel naar Extra - Invoegtoepassingen - Bladeren en het uitgepakte bestandje opzoeken. OK en je hebt een extra optie in Excel met het bijbehorende password-crack programmaatje.

Succes,
Henk

meer uitleg

ik heb dit bestandje gedownload, en ik via excel geinstalleerd, maar hoe ga ik nu te werk om mijn passwoord terug te vinden, of om de beveiliging van het excel bestand op te heffen?

hypermaxx

Wanneer je het bestand als invoegtoepassing hebt geinstalleerd en geactiveerd (en er staat dan een vinkje voor de invoegtoepassing) dan heb je een extra knop in je menubalk gekregen met EDC. Klik je op de knop dan kun je kiezen uit Password > Active Workbook of Protected Workbook.
Een werkbladbeveiliging (Active Workbook) is snel verwijderd, een beveiligd bestand kraken (Protected workbook) duurt wat langer.

hoe instaleer ik dat programma via excel

dat vertelde ik je hierboven al, maar misschien was ik niet duidelijk genoeg.
Het bestandje dat je hebt gedownload heet password.zip
Als je dat unzipt heb je een xla bestand met de naam EDC Password Tool.xla Onthou in welke map dit bestandje staat.
Start nu Excel. Open het menu Extra en klik op Invoegtoepassingen. Klik op de knop bladeren en ga op zoek naar het .xla bestand. Selecteer het bestandje en klik op OK. Het het rijtje beschikbare invoegtoepassingen staat het nu vermeld als EDC Tool Template. Zorg dat er in het vakje ervoor een vinkje staat. Klik nu in het venster Invoegtoepassingen op OK en in je menubalk staat een nieuwe optie: EDC. Dan verder zoals ik in het vorige bericht heb beschreven.
Veel succes!
Henk48

Geplaatst door Henk48
dat vertelde ik je hierboven al, maar misschien was ik niet duidelijk genoeg.
Het bestandje dat je hebt gedownload heet password.zip
Als je dat unzipt heb je een xla bestand met de naam EDC Password Tool.xla Onthou in welke map dit bestandje staat.
Start nu Excel. Open het menu Extra en klik op Invoegtoepassingen. Klik op de knop bladeren en ga op zoek naar het .xla bestand. Selecteer het bestandje en klik op OK. Het het rijtje beschikbare invoegtoepassingen staat het nu vermeld als EDC Tool Template. Zorg dat er in het vakje ervoor een vinkje staat. Klik nu in het venster Invoegtoepassingen op OK en in je menubalk staat een nieuwe optie: EDC. Dan verder zoals ik in het vorige bericht heb beschreven.
Veel succes!
Henk48

bedankt henk, dat was een stuk duidelijker, maar ook ik had niet goed gekeken. Alles ok nu.
dank u,

hypermaxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan