Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Geplaatst door Henk48
dat vertelde ik je hierboven al, maar misschien was ik niet duidelijk genoeg.
Het bestandje dat je hebt gedownload heet password.zip
Als je dat unzipt heb je een xla bestand met de naam EDC Password Tool.xla Onthou in welke map dit bestandje staat.
Start nu Excel. Open het menu Extra en klik op Invoegtoepassingen. Klik op de knop bladeren en ga op zoek naar het .xla bestand. Selecteer het bestandje en klik op OK. Het het rijtje beschikbare invoegtoepassingen staat het nu vermeld als EDC Tool Template. Zorg dat er in het vakje ervoor een vinkje staat. Klik nu in het venster Invoegtoepassingen op OK en in je menubalk staat een nieuwe optie: EDC. Dan verder zoals ik in het vorige bericht heb beschreven.
Veel succes!
Henk48
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.