wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

chagall 200

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
Hallo.Ik kan het systeem van mijn XP niet meer in.Na opstarten komt de vraag met wachtwoord en die ben ik kwijt want ik gebruikte deze PC niet meer.Zie alleen maar het schermpje waarbij dat gevraagd wordt.Ik heb een soortgelijke vraag in het forum gelezen met als suggestie om de knoopcel batterij op het moederbord even te verwijderen en dan weer opstarten,dit heb ik geprobeert maar het lukte niet en daarbij ben ik ook wel bang om het moederbord te beschadigen.Misschien weet er iemand nog een andere oplossing.Alvast bedankt :evil:

Als administrator inloggen en dan je account wijzigen.

Geplaatst door chagall 200
Hallo.Ik kan het systeem van mijn XP niet meer in.Na opstarten komt de vraag met wachtwoord en die ben ik kwijt want ik gebruikte deze PC niet meer.Zie alleen maar het schermpje waarbij dat gevraagd wordt.Ik heb een soortgelijke vraag in het forum gelezen met als suggestie om de knoopcel batterij op het moederbord even te verwijderen en dan weer opstarten,dit heb ik geprobeert maar het lukte niet en daarbij ben ik ook wel bang om het moederbord te beschadigen.Misschien weet er iemand nog een andere oplossing.Alvast bedankt :evil:
ik kan niet inloggen want ik ben mijn wachtwoord kwijt

log jij in als administrator of........

Dus is het onder de naam administrator of is het onder een andere naam dat jij niet kunt inloggen.

Geplaatst door puppie
log jij in als administrator of........

Dus is het onder de naam administrator of is het onder e
en andere naam dat jij niet kunt inloggen.
ik denk niet als administrator ik log in met mijnemailnaam chagall en dan het wachtwoord dat ik kwijt ben.ik vermoed dat er niets anders opzit dan te formatteren

Geplaatst door chagall 200
ik kan niet inloggen want ik ben mijn wachtwoord kwijt
ik denk dat ik niet inlog als administrator want ik gebuik mijn emailnaam chagall bij het aanmelden

Lukt het ook niet in veilige modus? Daar kan je wel aanmelden als administrator.

Oke dat wilde ik even weten.
Als je windows xp hebt welke versie is het dan de home of de pro versie.
Met de pro versie doe je het volgende;
als het inlogschermpje in beeld komt dan druk je op
ctrl-alt-del-del ja twee keer de del toetst indrukken.
Nu kun je de naam administrator invullen laat het wachtwoord leeg en druk op ok of op enter.
Nu zou je weer in xp kunnen komen en dan je account kunnen wijzigen.

heb je de home versie dan moet je via de veilige modus naar het administrator account gaan.
Start de computer op en druk regelmatig op F8 je komt dan in de veilige modus, daar kun je kiezen omte kunnen opstarten via het administrator account.
Ook daar laat je het wachtwoord leeg.

Probeer het bovenstaande maar eens en laat horen tot hoever je kunt komen.

Geplaatst door puppie
Oke dat wilde ik even weten.
Als je windows xp hebt welke versie is het dan de home of de pro versie.
Met de pro versie doe je het volgende;
als het inlogschermpje in beeld komt dan druk je op
ctrl-alt-del-del ja twee keer de del toetst indrukken.
Nu kun je de naam administrator invullen laat het wachtwoord leeg en druk op ok of op enter.
Nu zou je weer in xp kunnen komen en dan je account kunnen wijzigen.

heb je de home versie dan moet je via de veilige modus naar het administrator account gaan.
Start de computer op en druk regelmatig op F8 je komt dan in de veilige modus, daar kun je kiezen omte kunnen opstarten via het administrator account.
Ook daar laat je het wachtwoord leeg.

Probeer het bovenstaande maar eens en laat horen tot hoever je kunt komen.
Hi
Hartelijk bedankt ctrl-alt-del was de oplossing ik kreeg het al spaans benauwd dat ik er niet uit zou komen maar het is opgelost en ik ben daar erg blij mee Dus nogmaals bedankt voor de oplossing

chagall

Graag gedaan en tot de volgende vraag.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan