wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Braincrackor

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo,
ik heb een tijdje terug mijn belangrijke bestanden in een winrar mapje gezet en daar een wachtwoord op gezet.
zodat er niemand anders bij kon.
nu heb ik alleen het stomste gedaan wat je kan doen, en dat is mijn wachtwoord vergeten. :o
ik kan nu de bestanden dus niet openen.
ik weet natuurlijk dat dit me eigen stomme fout is maar vraag toch aan jullie, of er een manier is om winrar te omzeilen.
want ik moet eigenlijk weer bij de bestanden komen.
ik hoop echt dat iemand ook maar iets weet.
groeten...

hallo,
ik heb een tijdje terug mijn belangrijke bestanden in een winrar mapje gezet en daar een wachtwoord op gezet.
zodat er niemand anders bij kon.
nu heb ik alleen het stomste gedaan wat je kan doen, en dat is mijn wachtwoord vergeten. :o
ik kan nu de bestanden dus niet openen.
ik weet natuurlijk dat dit me eigen stomme fout is maar vraag toch aan jullie, of er een manier is om winrar te omzeilen.
want ik moet eigenlijk weer bij de bestanden komen.
ik hoop echt dat iemand ook maar iets weet.
groeten...

Dit zou je natuurlijk ook kunnen zeggen om andermans bestanden te willen inzien. Haha nee grapje.
Eu, volgens mij is het wachtwoord niet te achterhalen aangezien iedereen eigenlijk zo zou kunnen inbreken in ander mans bestanden. Ik denk dat je toch nog even goed moet denken...

Laatst bewerkt:
jaa, ik dacht zelf ook al dat zoiets het antwoord zou zijn.
aangezien je dan idd andermans bestanden zou kunnen bekijken.
maar ik dacht, ach misschien is er hier ergens zon bastaardje die wel een oplossing weet :p

jaa, ik dacht zelf ook al dat zoiets het antwoord zou zijn.
aangezien je dan idd andermans bestanden zou kunnen bekijken.
maar ik dacht, ach misschien is er hier ergens zon bastaardje die wel een oplossing weet :p

Eigenlijk ook wel logisch. Als iedereen zo met die vraag komt omdat hij zijn wachtwoord kwijt is breekt iedereren gewoon in op andermans bestanden.

Maar ((misschien, ik vrees er voor)) zijn er van die luitjes die het wel kunnen achterhalen. Je hebt altijd van die mensen die overal klakkeloos kunnen inbreken:P

Maar of ze het zullen zeggen is ook voor mij een vraag.....

Ik wens je er maar succes mee:thumb:

Een shareware versie van een RAR password cracker vind je op deze website (2e hit op Google bij zoeken op 'winrar password'). Anders even zelf verder googlen.

haha, ik weet het...
ik vond het zelf ook al tricky om deze vraag te stellen.
maar oke, ik zal nog even goed nadenken en wat dingen proberen.
hoop dat ik er achter kan komen :P
iig bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan