Wachtwoord kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit zal wel nog lastiger te zien zijn , maar maar je doet het precies zo ?

ophcrack heb ik geprobeerd, helaas vind hij alleen het wachtwoord van de verkeerde acc. Misschien kan ik daar iets mee?
Ik doe het hetzelfde als in het filmpje.

Overigens ontzettend bedankt voor je hulp! :)

Laatst bewerkt:
welke accounts vind hij wel

als het administrator is dan zou je die is proberen te kunnen veranderen

nou dan weet ik het ook niet meer laat dan iemand kijken die er het volle verstand van heeft en weet wat ie doen moet (niet slecht bedoelt )

want als hiren boot en ophcrack niet werken zou ik het ook niet meer weten

alleen een nieuwe installatie van windows zou ik dan nog kunnen bedenken

maar dat wil je niet , je zou eventueel je bestanden waarschijnlijk wel kunnen back up

dat zou inderdaad de volgende optie zijn.. Om dat alvast te gaan overwegen wat is de beste optie daarvoor? Een andere harde schijf ernaast hangen en daar windows op zetten?

je hebt de volgende opties :

1 . harde schijf ernaast hangen daar inderdaad windows opnieuw op installeren (LET OP : geen externe harde schijf gebruiken)

het beste zal zijn de oude schijf even los te koppelen , die kan je naderhand gewoon weer aankoppelen en je bestanden eraf halen

2 . je zou ook windows over de huidige harde schijf kunnen installeren met behoud van bestanden

3 . je kan ook je harde schijf nu al aan een andere computer hangen om te kijken of je je bestanden veilig kan zetten

4 . je kan oook een schone installatie meteen doen als er geen belangrijke dingen opstaan die niet gebackupt moeten worden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan