wachtwoord netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Hallo,

heb een laptop en een pc aan de router hangen, nu wil ik bestanden overzetten maar ik krijg een winxp melding met gebruikersnaam en wachtwoord, ik heb geen wachtwoorden in beide pc's staan weet iemand hoe ik dat uit kan zetten....:confused:

Komt omdat je via een externe aanmelding geen lege wachtwoorden mag hebben.

1. Schakel de zojuist genoemde optie uit
OF (aanrader)
2. Schakel op beiden PC's de GASTaccount IN.

Hoi,

Ik heb de gastgebruiker ingeschakeld, tot zover kom ik nu op de andere pc alle mappen die ik deel die zie ik nu staan alleen ik heb voor de inhoud nog steeds geen toegangsmachtiging, weet u misschien hoe ik dat kan oplossen het liefste heb ik gewoon complete toegang op beide pc's ik heb geprobeerd de beveiliging uit te zetten maar ik kan het niet vinden...:)

Geplaatst door vanri78
Hoi,

Ik heb de gastgebruiker ingeschakeld, tot zover kom ik nu op de andere pc alle mappen die ik deel die zie ik nu staan alleen ik heb voor de inhoud nog steeds geen toegangsmachtiging, weet u misschien hoe ik dat kan oplossen het liefste heb ik gewoon complete toegang op beide pc's ik heb geprobeerd de beveiliging uit te zetten maar ik kan het niet vinden...:)

1. Bij het delen van de mappen opgeven "netwerkgebruikers mogen mijn bestanden wijzigen
OF (meer werk)
2. Op beiden PC's dezelfde accounts aanmaken met dezelfde gebruiksrechten.
Daarna Gastaccounts uitschakelen.
Opgeven dat accounts niet als gast maar als lokale gebruiker geverifieerd dienen te worden.
Zodoende zijn de rechten extern en lokaal gelijk en heb je genoeg rechten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan