Wachtwoord niet goed? WINXP

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Wat nou als je echt je inlog paswoord kwijt bent voor de administrator toegang????

Bij Win2000 en ME, 98 en 95, ach niet al te moeilijk om dat te fixen maar met Winxp???

Iemand enig idee.

grtjs jjw

okee

ja het was wat lastig maar ik wist de truc.
Bij WinXP weet ik hem niet, ik lees de link door en die werkt ook zeer goed.
Dankjewel Mario.

grtjs jjw

Enige manier die ik weet voor w2k is het admin ww kraken middels zo'n disk of met een winternals cd.

Welke truc ken jij?

oke

Nou bij Win2k was er eigenlijk een gelijkwaardige truc als Win9....
Je kon een tweetal files verwijderen onder dos, herstarten en je was eigenlijk al klaar.
Ik moet erbij zeggen dat dit alleen lukte als Win2k net was geinstaleerd.
Na downloaden van updates was dit ook voorbij.
Ik ben alleen niet zo dol op updates dus....maar nou verlies ik ook niet zo snel een paswoord.

grtjs jjw

Volgens mij zal dan mischien bij WinXP deze truc ook wel werken, laat ik het anders proberen, het is de moeite waard het te proberen de Sam files te hernoemen en gewoon te restarten.
Je weet maar nooit, nou maar hopen dat je ze achteraf zo makkelijk kan terug vinden en weer hernoemen.

grtjs jjw

De sam file truc ken ik achteraf ook maar wil idd niet altijd werken en dan is het handig zo'n linux disk te hebben.

Ook staat hier op helpmij een truc voor xp als je je wachtwoord vergeten bent. Je dient wel een win2000 cd te hebben.

Ik ga het niet zoeken maar mocht je even niks te doen hebben zou je een zoekfunctie kunnen proberen

als ik tijd heb

Net wat je zegt, als ik tijd heb.
Ik heb die Linux diskette gemaakt en dat werkt goed.
Mochten mensen hier in de buurt het paswoord kwijt zijn dan kunnen ze in ieder geval bellen en ik maak het wel weer.
Dankjullie wel voor de hulp.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan