wachtwoord onthouden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
wie weet waar ik kan veranderen dat windows wachtwoorden onthoud..

ik ben veel bezig op prijsvragen sites , maar mijn windows heeft iets gedaan , soort herstart..( begon plots weer te komen met "rondleiding windows" en dat soort dingen..) , en nu onthoud hij geen wachtwoorden meer ( loging en adres gegevens..)
 
Hmm, indien deze problemen niet zijn gedaan door jouw raad ik je aan om niet eens meer IETS met wachtwoorden te doen, aangezien je een mogelijk virus kan hebben. Windows gaat echt niet uit zichzelf denken van: "Oh, laat ik eens raar gaan doen!", want computers kunnen enkel handelen, niet denken.

Scan je PC eens met MalwareBytes Anti-Malware. Een goed, gratis (Er is ook een betaalde maar de gratis versie kan genoeg.) programma dat je PC grondig doorzoekt op malware. Zeer sterk programma. Het haalde bij mij nog virussen eruit die Avira Antivir niet eens vond.

En heb je momenteel ook een virusscanner op je computer staan? Zoniet, dan raad ik je aan om er een te kopen, of voor de makkelijk een gratis te downloaden zoals Avira Free. AVG raad ik niet aan, daar heb ikzelf slechte ervaringen mee.

---
En als het bovenstaande niet van toepassing is:
Welke webbrowser gebruik je? *kuch*Internet Explorer?*kuch* Ga dan via het menu "Extra" naar "Internetopties". Hiertussen kun je alle instellingen veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan