Wachtwoord onthouden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Steeg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Steeg

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hoi,

Hoe kan ik mijn wachtwoorden weer onthouden in IE 8?

Ik heb dat ooit namelijk op niet meer tonen dat wachtwoorden opgeslagen moeten worden, maar heb nu voor 1 website nodig dat het wachtwoord opgeslagen is zodat iedereen kan inloggen op die site.

Iemand suggesties?
Alvast bedankt!!

Ik heb al wel in de opties het automatisch aanvullen weer ingeschakeld maar dit helpt niks

[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
(of Extra -> Internetopties in IE8)
Ga naar tabblad Inhoud
Klik op knop Instellingen bij Automatisch aanvullen.
Vink weer aan: Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren
Vink daaronder weer aan: Vragen om wachtwoorden op te slaan
Druk zo vaak OK als nodig is.

Lijkt mij dat dat zou moeten werken. Indien niet, laat dan eens zien welke instellingen er nu staan bij Automatisch aanvullen.

Succes,

Tijs.

Hmm nee dit werkt niet.

Alles staat gewoon aangevinkt wat moet.

Weet je wel zeker dat de website zélf toestaat dat je wachtwoorden opslaat? Voorbeeld: Ik gebruik een management-website die het niet toestaat om wachtwoorden op te slaan. Alleen de gebruikersnaam mag/kan worden opgeslagen.

Verder is het van belang dat je Internet Explorer opnieuw start zodra je aanpassingen doet in het AutoAanvullen gedeelte.

Meer tips heb ik niet. Als dit niets oplevert, dan hoop ik dat anderen nog reageren.

Tijs.

Met de functie AutoAanvullen van Internet Explorer kunt u wachtwoorden en andere gegevens die u opgeeft in de velden van webformulieren opslaan. Met deze opgeslagen gegevens kunnen formuliervelden die u later nog eens moet invullen automatisch worden aangevuld wanneer u begint te typen.

AutoAanvullen is standaard ingeschakeld. Als AutoAanvullen is uitgeschakeld, voert u de volgende stappen om de functie weer in te schakelen.
AutoAanvullen inschakelen

1. Open Internet Explorer.
2. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
3. Klik op de tab Inhoud.
4. Klik onder AutoAanvullen op Instellingen.
5. Schakel de selectievakjes Webadressen, Formulieren, Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren en Vragen om wachtwoorden op te slaan in.
6. Klik twee keer op OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan