Wachtwoord op Rar bestand doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Hallo, ik wil een wachtwoord op een map zetten dus maak ik een nieuw rar bestandje en zet die map daarin met dus de bedoeling om op de rar een password in te stellen maar, als ik doe bestand / standaard wachtwoord instellen doe tik ik wel een wachtwoord maar als ik de rar opnieuw opstart vraagt die helemaal niet om een password ofzo wie weet hoe je het goed kan instellen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ik begrijp uit je verhaal niet precies hoe je het geprobeerd hebt.

Probeer het zo eens.

Ga op de map staan met rechtermuisklik.
Kies dan voor Add to archive
Daarna bij Advanced zie je rechts Set Password staan.
Hier is een pasword in te geven en werkt hier altijd goed.

Wee je hoe raar ik heb dus gedaan wat je zei , maar eerst lukte het en nu niet meer ik wil echt instellen dat je als op rar bestand drukt gelijk wachtwoord moet geven en niet als je iets van de inhoud wilt openen

mvg

Laatst bewerkt:
Omschrijf jij dan eens hoe jij het doet.
Dan kan ik beter beoordelen wat je niet goed doet.

wat je zei rechtermuisknop toevoegen aan arcief naar advenced en dan set password en dan geef ik password maar dan kan ik nog steeds de rar openen alleen wat in de rar staat kan ik niet openen maar ik wil echt dat ik eerst een pw moet invullen als ik in de rar wilt en niet als ik een bestandje in de rar wil openen

Mvg

Meer kan je niet doen met WinRar
Je kunt dus alleen het rar bestand beveiligen met een wachtwoord.
Je kunt niet nog eens alle bestanden die in het rar bestand zitten apart nog eens een wachtwoord meegeven.

Dus alleen het rar bestand beveiligen met een wachtwoord is mogelijk en daarna kan je de bestanden uitpakken.

Nee kijk, Je hebt zegmaar 2 mappen die stop je in een lege rar en als ik de rar open moet ik een password invullen zegmaar, dus niet het bestand zelf in de map maar echt gewoon de rar dus als rar op bureaublad staat en je wilt erin dan moet je password invullen voordat je de bestanden in de rar ziet

Mvg

Het enige wat mogelijk is met een wachtwoord met WinRar is zoiets, zie bijlage.

Openen met wachtwoord: Loonytune

Laatst bewerkt:
ahh owk dus het kan niet, bedankt voor je moeite

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan