Wachtwoord opvragen in IE 9 = Opgelost !

Status
Niet open voor verdere reacties.

kakysan

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2011
Hallo allemaal,
Ik heb een hotmail adres en die wordt automatisch aangemeld. Nu weet ik het wachtwoord niet meer (kwam ik achter toen ik met Google Chrome wilde inloggen). Op korte termijn geen probleem, maar als ik op mijn tablet wil inloggen heb ik het wachtwoord ook nodig natuurlijk.
Weet iemand hoe ik in IE 9 mijn automatisch opgeslagen hotmail wachtwoorden tevoorschijn tover ? Waar slaat hij die gegevens op etc ? Ik heb al een tijdje gezocht op Google, maar een duidelijke oplossing heb ik nog niet gevonden.

Groeten van Karel,

Laatst bewerkt:
Ja, hotmail wordt automatisch aangemeld dus is het automatisch ingevuld nietwaar ? Ik wil graag ook de andere ingevulde gegevens tevoorschijn toveren, zodat ik die in een passwoordmanager kan stoppen i.p.v IE 9.

Groeten van Karel,

Hmm oke.
Op de pagina van outlook zit. Waar je wachtwoord in stippen staat.
Druk je op F12 en krijg je vervolgens hetzelfde scherm als wat in het plaatje staat.Voorbeeld.png
Druk op Ctrl+F en vul in het zoekveld "password" in zoek naar type=password zoals in het plaatje te zien is.
Als je dubbelklikt op password dan kun je deze veranderen. Verander deze naar "text" en het wachtwoord is leesbaar.

Laatst bewerkt:
Oke bedankt, ik begrijp het.
Ik denk dat het probleem hem zit in het automatisch inloggen. Als ik naar www.hotmail.com ga dan wordt ik automatisch door gestuurd naar mijn postvak in (outlook is het nu). Kortom ik kom dus niet in het inlog venster waar die stippen staan. Kan ik nu uitloggen en ben ik niet mijn automatisch ingevulde stippen kwijt ?
Sorry dat ik zo voorzichtig ben. Ik ben bang dat ik mijn ww kwijt raak.

Groeten van Karel,

Het is ongelofelijk maar het is gelukt op de manier zoals je het uitlegde. Ik ben dus gewoon uitgelogd en een nieuw tabblad geopend. Daar naar hotmail gegaan en kreeg netjes het venster met stippen. Toen je instructies opgevolgd en whala, ik heb mijn paswoord zichtbaar op de plek van de stippen. Moet ik dit nu weer terug zetten naar password zodat het weer stipjes worden ?

Groeten van Karel,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan