Wachtwoord Outlook en Skype apart aanmaken; kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Sinds Outlook van MSN voorheen is samengevoegd met Skype vloekt die bij mij. Ik wil daarom beiden een apart ww geven. Kan dat?
 
Het zijn 2 aparte producten met een eigen login. Dus ja, dat kan.

Overigens heb ik Outlook nog nooit op een gebruiker horen vloeken, andersom wel ;)
 
Wat ik ermee bedoelde is dat wanneer ik inlogde bij de ander dat ik dan weer opnieuw de gebruikersnaam en inlognaam moest vermelden. En ging ik daarna naar Outlook idem dito. Het adres blijft immers hetzelfde. Vandaar de vraag of je dan toch twee aparte ww kunt invoeren met dezelfde gebruikersnaam. In dit geval mijn email adres.
 
:( Ik doe mijn best maar toch kern van probleem lukt me achterhalen helemaal niet :eek:
Natuurlijk als je ook ergens bij iemand anders zich aanmelden bij Outlook wil dat je gebruikersnaam en inlog-naam moet vermelden das' logisch ..

Termen dat ik niet snap :

- of je dan toch twee aparte ww kunt invoeren met dezelfde gebruikersnaam :( ??
- en ging ik daarna naar Outlook idem dito. Het adres blijft immers hetzelfde :( ??
 
Laatst bewerkt:
Okay zal het wat beter proberen uit te leggen. Je hebt Outlook met je emailadres + ww. Wanneer ik naar Skype ga dan gebruik ik dezelfde emailadres en ww. Maar dat moet dan wel telkens worden ingevuld als je gaat switchen.

Dus switchen van de ene naar de ander betekent het hele riedeltje weer opnieuw invullen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan