wachtwoord per ongeluk op computer opgeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartvanloo

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
35
Hoi,
mijn zus heeft per ongeluk haar hotmail-wachtwoord op onze computer opgeslagen waardoor iedereen bij ons thuis probleemloos op msn kan onder haar naam. Hoe kan je dit weer ongedaan maken?
 
Aha, en is het WW opgeslagen bij MSN messenger of bedoel je bij de MSN site?
 
Welke windowsversie hebben jullie (ik denk geen XP), als dat wel zo is heb ik nog wel een truukje.
 
1) Neem allemaal een ander account ;).

2) Start, uitvoeren, typ: "control userpasswords2", tabblad geavanceerd, knop "wachtwoordbeheer".
 
ik heb alles verwijderd uit het wachtwoordenbeheer maar toch kan ik me nog steeds aanmelden onder mijn zus haar naam zonder haar paswoord op te geven
 
voer haar email adres weer in op de site van hotmail met een verkeerd wachtwoord en voordat je enter typt vink je het hokje aan dat je wachtwoord onthoudt.

als het goed is moet het dan opgelost zijn ook al is het niet de manier zo als het hoort
 
Ik heb nu gewoon een ander email adres gemaakt en dit meldt nu automatisch aan. Dit is geen goede oplossing maar zo kan er tenminste niemand anders haar mail lezen. Nu moet ik enkel nog dat automatisch aanmelden kunnen uitschakelen.
 
Maar als je nou het email adres van je zus in typt bij het aanmelden, wordt dan niet automatisch haar wachtwoord ingevuld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan