wachtwoord problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

st1300

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
Hallo ik ben nieuw hier maar zit met een groot probleem.
ik kan namelijk op mijn Compaq Presario 5000 niet meer nloggen bij Windows, dus komputer start wel op en er wordt gevraagd om het wachtwoord, als je dit intikt gaat hij de gegevens verwerken en tegelijkertijd verwijderd en moet ik het wachtwoord weer ingeven en dit telkens opnieuw maar er gebeurd niks.Heb al gprobeerd in de veilege modus tekomen maar ook daar wordt er gevraagd naar een wachtwoord.Wil als het mogelijk is niet opnieuw installeren.

WIE HELPT MIJ?????

Ik help jou wel even:)
bij veilige modus welke dingen kan je kiezen administrator?

Tony.

Wachtwoord

Alleen eigen inlog naam met wachtwoord en administrator zonder wachtwoord, maar als je dit probeert gaat hij telkens terug naar wachtwoord ingeven.

Oke administrator aanklikken heeft ook geen zin begrijp ik hier uit?
dat is vaag start je pc eens opnieuw op en druk F8 selecteer dan windows xp starten met de laatst bekende juiste configuratie..iets wat er op lijkt:P

Tony.

Wachtwoord

doet hij ook niet heb alle mogelijkheden met f8 en f10 al geprobeerd.
ben nu bezig met een chkdsh /r met windows cd en dan R.

Wat jij doet ik denk dat het haast geen enkele zin heeft je kan het natuurlijk proberen:P.
Ik vind dit wel heel vaag...

tony.

Wachtwoord

Inderdaad hij is nu klaar maar heeft niks geholpen, weet jij verder nog iets?

Wat mij nog niet duidelijk is:
Als je in veilige modus opstart, heb je het eigen account en het administrator account: heb je tot beiden geen toegang?
Administrator heeft normaal gesproken geen wachtwoord namelijk.

Kom je er wel in: beschrijf -exact- wat er gebeurt.

Wachtwoord

klopt helemaal bij administrator hoef ik geen wachtwoord in tevullen maar als ik enter geef komt hij weer terug bij administrator.
eerst worden na het invullen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord de instellingen opgeslagen en binnen 4 seconden weer verwijderd je hoort dan ook het geluidje dat windows maakt als je opstart en daarna het geluidjes als je uitlogt(of afsluit) dit doet hij ook als administrator.
Kom dus elke keer niet verder als wachtwoord ingeven ook niet in veilege modus.

klopt helemaal bij administrator hoef ik geen wachtwoord in tevullen maar als ik enter geef komt hij weer terug bij administrator.
En als je daarna weer inlogt?
eerst worden na het invullen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord de instellingen opgeslagen en binnen 4 seconden weer verwijderd
Opgeslagen en verwijderd?? Wat bedoel je precies?

Wat als je direct na het aanmelden SHIFT indrukt, en ingedrukt houdt?

Wachtwoord

shift helpt niet, maar ik heb en cd met Ihave the password en kan via die cd bij de dosprompt komen. Hoe kan ik nu alles wat ik wil bewaren naar mijn externe hardeschijf copieren????dan kan ik darna xp opnieuw installeren.

Wachtwoord

waar staat * voor is dat de map? bijvoorbeeld
copy c:/ mijn documenten d:/

Dat is correct.
(behalve dat je in Windows XP geen "c:\mijn documenten" hebt maar "C:\Documents and Settings\USERNAME\Mijn documenten")

opstarten

Help mijn probleem is nog niet opgelost.
na het ingeven van mijn wachtwoord wordt windows gelijk weer afgesloten en moet ik weer wachtwoord ingeven en dan weer en dan weer maar er gebeurd verder niks alleen het wachtwoord beeldschermpje,ook met een andere hardeschijf krijg ik precies hetzelfde.misschien mijn voeding kapot???

wachtwoordprobleem

Goedemorgen

heb hier een laptop staan bij windows was eerst het system bestand kapot die heb ik dus gerepareerd alleen nu wil ik windows in en dan zegt windows:"Als deze status word opgegeven als u een wachtwoord probeert bij te werken betekent dat de waarde die u hebt opgegeven voor het huidige wachtwoord niet juist is". alleen weet ik niet of er een wachtwoord op de computer zit en kom ook niet in herstelconsole omdat hij dan freezed en heb de wachtwoorden ook al gereset.

iemand een suggestie van wat er fout gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan