wachtwoord+proxy server

Status
Niet open voor verdere reacties.

huijsman

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2005
Is het mogelijk om zonder administrator te zijn je ingebouwde wachtwoord uit tezetten die nu iedere 10 min. automatisch aan gaat in windows 2000.(Zeer vervelend).
Is er een mogelijkheid om ook via via op marktplaats.nl
te komen waar nu de proxy server op staat en ingesteld onderwerp is op winkelen, wie kan mij helpen.

Wachtwoord:

Rechtsklikken op bureaublad, eigenschappen, schermbeveiliging, vinkje weghalen bij "welkomstvenster weergeven". (of iets in die richting, ik zit nu op XP).

Proxy:

Wat bedoel je??

Laatst bewerkt:
Zo'n blokkade staat er niet voor niets in. Mocht je er toch op willen dien je met de beheerder te praten

Dat mocht niet helpen en ben dus opzoek naar freaks die mij kunnen helpen, overal is toch een oplossing voor!!!

Geplaatst door huijsman
Dat mocht niet helpen en ben dus opzoek naar freaks die mij kunnen helpen, overal is toch een oplossing voor!!!

Wanneer je in het register zou kunnen komen kun je wellicht de wachtwoordbeveiliging opheffen.

Maar de proxy is zeer waarschijnlijk extern ingesteld en daar kom je niet omheen.

En zoals M@rio ook al zegt; de blokkade staat er vast niet voor niets.

kun je me laten zien hoe ik in het register moet komen en via run zie ik bij ingeven ms config dat dit ook dicht staat.
maar dan blijft de vraag nog of je een oplossing weet om marktplaats via via te bereiken in ieder geval dat de proxy niet ziet dat ik daar naar toe ga.

Gebruik aub leestekens, dat leest een stuk prettiger.

Start, uitvoeren, "regedit".

Nogmaals; als jullie surven via een proxy van het bedrijf zullen die instellingen centraal geregeld worden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan