Wachtwoord .pst bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

dazzling

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
152
Hallo mensen!

Misschien kan iemand me op de goede weg helpen met het volgende probleem:

bij het installeren van een nieuwe computer wil ik het lokale .pst bestand van Outlook 2000 van de oude computer kopieëren, in een map op het netwerk plaatsen en Outlook 2000 op de nieuwe computer naar dit bestand verwijzen.

So far, so good. Echter bij het openen van Outlook op de nieuwe computer vraagt hij ineens om een wachtwoord als ik naar het .pst bestand verwijs. Er is nooit een wachtwoord op dat bestand gezet!! Hoe kan dit? En hoe zou ik het op kunnen lossen?? Alvast bedankt voor het meedenken!

Voor de goede orde: het gaat dus om Outlook 2000, en het OS is Windows 2000.

Grtz,
dazz
 
Oh wat 'n rund ben ik ook! Ik zat hele verkeerde zoektermen in te tikken in Google! Maar hier kan ik even mee vooruit!! Thnx Bennie :) Ik laat nog horen óf en hoe het opgelost is!

Groetjes en fijne zondag!
dazz
 
zwaai.gif
zwaai.gif
zwaai.gif


Ook een prettige zondag!

Groetjes,
Bennie
 
Helaas ... het heeft allemaal niet mogen baten :(
Als er iemand nog een geniale inval heeft ... zou ik erg blij mee zijn!

Grtz,
dazz
 
Als je Outlook opstart op de nieuwe PC, dan vraagt hij naar een .pst bestand. Je kunt dan een bestaand bestand aanwijzen, of een nieuw bestand laten maken.

Ik verwijs dan dus naar het bestaande bestand, en krijg vervolgens een venstertje dat ik het wachtwoord dien in te vullen. Er is echter nooit een wachtwoord op dat bestand gezet!

Na enig speurwerk op internet ben ik erachter gekomen dat dit best vaker voorkomt .... dat er ineens spontaan wachtwoorden gevraagd worden die nooit zijn ingesteld. Maar een oplossing kan ik nergens vinden. Behalve dan dure programma's die zeggen dat ze het wachtwoord kunnen kraken .....

Grtz,
dazz
 
probeer het eens door een nieuw pst bestand aan te maken en de oude pst bestand te imporeren.
vraagt hij dan nog steeds een password stuur dan even een mailtje.
 
Dit wilde helaas ook niet werken .... maar toch bedankt voor de suggestie!

Groet,
dazz
 
Is deze vraag al afgehandeld? Ik heb nl. een bijna identiek probleem. Na een crash heb ik Outlook 2010 geïnstalleerd. Daarna ontdekte ik het oude .pst-bestand dat ik wilde importeren in mijn nieuwe Outlook. Toen ik bijna alle stappen had gezet, werd er om een wachtwoord gevraagd, dat ik nooit had/heb aangebracht. Wie kan mij helpen? groet rally breuer
 
Een topic van 2003 is niet meer actueel.
stel daarom uw vraag zelf op ons forum.
Deze zet ik op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan