Wachtwoord reageert soms niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

k.tseeg

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2006
Ik heb op mijn Vista systeem twee users aangemaakt, één heet Admin en is administrator en één is Frank en is ook administrator. Als ik nu de computer opstart kies ik één van de users, voer het wachtwoord in en gaan met die banaan. Als ik nu van uit de slaapstand of van uit de screensaver kom en ik klik op de openstaande user, voer het wachtwoord in zeg Vista dat ik een verkeerd wachtwoord heb ingevuld. Pas als ik via ANDERE GEBRUIKER opniew dezelfde user heb aangeklikt kan ik wel met het wachtwoord inloggen. RaRaRa
Groet Frank

vista wachtwoorden

yep, helemaal bij! O ja, ik draai windows Vista business!

Misschien is je besturingssysteem een beetje om zeep, misschien zou een herinstall helpen ?
Maarja, ik neem aan dat je dat een beetje te drastisch vind, op google al dergelijke problemen tegengekomen ?

Wel gezocht maar tot nu toe niets gevonden. Maar als ik nu Vista opnieuw instaleer doe ik dat vanuit de zelfde resources. Verwacht dan toch hetzelfde probleem.

Maar heb je dat probleem al altijd of weet je dat niet omdat je nu pas die 2e gebruiker hebt aangemaakt ?
Want het probleem kan makkelijk ontstaan zijn lang na de eerste installatie toch ?

Ik merk nu ook dat als ik in het configuratie scherm naar gebruikersaccounts ga om bv het wachtwoord te wijzigen hij wederom zegt dat het (huidige) wachtwoord niet goed is. Ik kan me niet herinneren of dit probleem pas gekomen is toe ik de tweede gebruiker aan maakte. Ik heb geprobeerd om de tweede gebruiker te verwijderen maar dat is me ook niet gelukt. Ik weet niet waar ik dat kan doen.

wel ik werk niet zoveel met vista, is dat niet ook gewoon ergens daar bij configscherm, gebruiksaccounts ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan