Wachtwoord van database veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bolski

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2004
Ik gebruik een Access database (al jaren) met eigenlijk een heel vervelend wachtwoord, ik zou dat graag veranderen. Maar ik kom er niet achter hoe dat moet. De helpfunctie zegt dit:

Remove or change a password
Security Use strong passwords that combine upper- and lowercase letters, numbers, and symbols. Weak passwords don't mix these elements. Strong password: Y6dh!et5. Weak password: House27. Use a strong password that you can remember so that you don't have to write it down.

Open the document.
Enter the password when prompted.
On the Tools menu, click Options, and click the Security tab.
In the Password to open box or the Password to modify box, select the placeholder symbols (usually asterisks) that represent the existing password.
Do one of the following:

To remove the password, press DELETE, and then click OK.

To change the password, type the new password, and then click OK.

If you changed the password, reenter the new password, and then click OK.

Het punt is, die Security tab is er niet, wel een heleboel andere, maar die niet.

access.JPG

Ik gebruik een Access database (al jaren) met eigenlijk een heel vervelend wachtwoord, ik zou dat graag veranderen. Maar ik kom er niet achter hoe dat moet. De helpfunctie zegt dit:

Het punt is, die Security tab is er niet, wel een heleboel andere, maar die niet.

Bekijk bijlage 63228

Hoi,

Ik heb hier een link voor je waar je kunt lezen hoe je een wachtwoord veranderd en moet instellen in access database. Rustig naar beneden scrollen en je komt het tegen.

http://www.pcmenu.info/pc_help/access/beveiliging.htm

Laatst bewerkt:
Dank je wel. Het Exclusief openen was het toverwoord in deze. Probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan