Wachtwoord van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonic Youth

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2002
Hoe krijg ik het wachtwoord, waar hij steeds bij het opstarten om vraagt, weg?
Wat ik dus bedoel is dat hij niet meer om het wachtwoord vraagt bij het opstarten maar gewoon lekker opstart:D

Als de PC opgestart is zie je het icoontje "mijn netwerklocaties" . Klik hierop met de rechtermuis en kies voor eigenschappen. Je krijgt dan een schermpje waarop alle protocollen te zien zijn welke geïnstalleerd zijn.
Onder de knoppen Toevoegen Verwijderen Eigenschappen zie je een menuutje.
Hier moet je kiezen voor Windows Aanmelding.
Opnieuw opstarten en venstertje blijft weg.

Netwerkwachtwoord scherm verwijderen

Ga naar start en dan zoeken, type daar in *.pwl en dan zoeken, als hij pwl bestanden vindt: deze selecteren en verwijderen.

Start daarna de computer opnieuw op. Dan verschijnt als goed is voor de laatste keer het wachtwoordschermpje. Geef geen wachtwoord op, maar klik op ok. De gebruikersnaam moet je gewoon zo laten. Als je hierna nog een keer de computer opnieuw opstart, dan moet het wachtwoordschermpje weg zijn.

Bron: Tips & Handleidingen

Geplaatst door roby
Netwerkwachtwoord scherm verwijderen

Ga naar start en dan zoeken, type daar in *.pwl en dan zoeken, als hij pwl bestanden vindt: deze selecteren en verwijderen.

Start daarna de computer opnieuw op. Dan verschijnt als goed is voor de laatste keer het wachtwoordschermpje. Geef geen wachtwoord op, maar klik op ok. De gebruikersnaam moet je gewoon zo laten. Als je hierna nog een keer de computer opnieuw opstart, dan moet het wachtwoordschermpje weg zijn.

Bron: Tips & Handleidingen

Bedankt Roby jou manier was de goede!:thumb: :love:

Hallo M@rio,

Bedankt xal dit eens gaan proberen.
Laat nog weten als het gelukt is.

Grt,
Dirk

Dit wil niet werken elke keer als ik aanvink
dat hij moet (doorstarten) en ik bewaar het
doet hij het maar 1 keer goed na dat ik de pc heb uit gezet en de volgende dag weer aanzet

vraagt hij weer om het paswoord en is ook het vinkje weer weg !!!!

Grt
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan