• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wachtwoord vergeten in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb OOIT in excel een werkblad en cellen beveiligd met een wachtwoord. Nu wil ik e.e.a. veranderen en ga dus de beveiliging opheffen. maar je raadt het al: wachtwoord vergeten. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?

thanks voor het meedenken..
ik ben nog steeds radeloos..
ik heb wel al de bestanden open maar nu zijn er nog cellen beveiligd. En ik kan niet uit het proggie halen dat dat daarmee ook opgelost kan worden. HELLUP...

Waarschijnlijk heb je dan de cel beveiliging van excel zelf aanstaan.
Klik even op help in excel en type daar het woord cel beveiliging en kijk wat je dan moet doen.

suc6.

u zijt allen geweldig! met password.xla is het gelukt! Jullie weten niet hoeveel werk dit scheelt! zag het mezelf al helemaal opnieuw maken! 100-en uren werk!

Beste Roos Plagge ;)

Het is beter dat je een nieuw bericht plaatst.
Deze is trouwens gesloten en dateert al van 2004.

Niet dat je je willen helpen, maar ge zou meer publiek treffen als je een nieuw bericht plaatst.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan