wachtwoord vergeten in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rekezo

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2012
Berichten
24
mijn kleinkind (12jaar) heeft een pc van iemand gekregen en heeft er zelf een wachtwoord ingezet en weet het nu niet meer, ik ben dan gaan kijken op dit forum en heb gevonden en gedownload ' opherack-vista-livecd- 3.4.iso.part , wanneer ik het wil downloaden op cd krijg ik het volgende bericht : kan niet worden opgeslagen omdat het bronbestand niet kan worden gelezen , probeer het later opnieuw of neem contact op met de beheerder van de server '

zou iemand me kunnen helpen met deze download of als er iemand een andere oplossing weet ? , graag in leken taal aub want ik ben echt een beginneling !:(
bedankt bij voorbaat
 
als er part achter je bestandsnaam staat is de download niet volledig ...
 
lukt niet

Ik heb het bestand gedownload en gebrand als iso bestand met die imgburn , en de pc opgestart met de cd en er gebeurd niks :(
iemand een oplossing ?
bij voorbaat dank
 
Welk besturingssysteem staat op de computer? En in welke map heb je het bestand gezet?
 
@Snelso
We zitten in de Win 7 sectie dus nemen we aan dat TS win 7 heeft?
 
Wat je nog zou kunnen proberen is, opstarten via Veilige modus, en dan maar hopen dat het Administrator account daarvan geen wachtwoord bevat.

Vervolgens mocht dit dan lukken om in veilige modus te starten, kun je in het administrator account een nieuw account beheerder van de computer aanmaken en dan dat oude account verwijderen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja het is een windows 7 , en nu ga je waarschijnlijk hard lachen :), maar hoe start ik op in veilige modus ???, :D
 
Je computer opnieuw opstarten, en dan de hele tijd op F8 drukken totdat je de keuze krijgt of je in veilige modus wilt opstarten. Kies dan voor veilige modus, dus niet met netwerkmogelijkheden of commandoprompt.

Bij sommige mensen werkt F8 niet, dan is het meestal F12. Maar probeer eerst F8
 
opstarten in veilige modus

Ik heb opgestart in veilige modus en krijg dan een scherm met " drivers laden, even geduld aub " en kan niets doen, en daarna krijg ik terug het opstart scherm met de vraag om het password in te vullen ??
 
Even voor mijn eigen duidelijkheid, kom je in Veilige modus tot het scherm waarin je het administrator account ziet?

In Veilige modus werkt het over het algemeen zo, dat je bij het inlogscherm twee accounts ziet. Eén daarvan is het administrator account. Hopelijk vraagt de computer daarbij niet om een wachtwoord. Het andere account is, je eigen (normale) account. Hierbij is het wel logisch dat daar weer om dat wachtwoord wordt gevraagd. Vaak beveiligen gebruikers het administrator account in Veilige modus, zonder wachtwoord.
 
nee , als ik de pc opstart , krijg ik eerst een vervelend bel geluid en soms lukt het me om in veilige modus te starten maar meestal niet, ik gebruik F8, als het me lukt om in veilige modus op te starten ga ik gelijk naar de drivers en kan ik niks meer doen
 
Dat geluid dat je omschrijft, dat zal zeer waarschijnlijk een hardwarematig probleem zijn. Hierbij denk ik aan de videokaart. Aangezien je ook aangeeft over dat de computer meteen naar de drivers gaat. Samenvattend voor je probleem lijkt het mij verstandig hulp in te roepen van een plaatselijke computerzaak.

Succes,
 
ok bedankt, ik heb intussen gevonden als ik hem met F2 opstart , kom ik op een setup scherm ( de laptop is van het merk ACER ) , op dat scherm kan ik gaan naar security en daar kan ik een supervisor en user password ingeven , maar als ik dat dan doe en die veranderingen opsla en de pc terug opstart , vraagt hij wel om het supervisor wachtwoord en dat werkt , en het user password is dan niet veranderd ???
 
wachtwoord vergeten in windows

omdat alle pogingen tevergeefs waren heb ik pc binnengebracht, blijkt een hardware probleem te zijn, videokaart , bedankt voor alle hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan