wachtwoord vergeten

• Onderwerp starter Onderwerp starter ovee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Hallo

Ik ben het wachtwoord van mijn gebruikers account
vergeten. Nu kan ik wel weer een nieuw gebruikersaccount aanmaken, alleen wil ik het oude account verwijderen waarvan ik het wachtwoord ben vergeten. Alleen weet ik niet hoe ik dat in Win ME moet doen. Volgens mij moet dat kunnen in het register.
Wie helpt mij?

Onne

Maar je hebt het vergeten..dus hoe moet je dan 1 woord in het register zoeken om vervolgens deze te verwijderen?
Wachtwoorden staan op de pc als: pwl bestanden.
Deze kun je openen met: kladblok

Groetjes
falco

wanneer ik die pwl bestanden open met kladblok dan zie ik dus mijn vergeten wachtwoord weer?

Onne

Geplaatst door ovee
wanneer ik die pwl bestanden open met kladblok dan zie ik dus mijn vergeten wachtwoord weer?

Onne

mogelijk, ik weet het niet met ME omdat ik met ME geen wachtwoord gebruik dus kan niets zien.

Je kan ook (denk ik) wachtwoord uitschakelen.
Start/Uitvoeren. Dan typ je: msconfig
Vervolgens kies je voor tabje: System.ini
In dat lijst staat ook: Password Lists.
Volgens mij is het mogelijk om deze uit te vinken.

Groetjes
Falco

mm dit lukt niet helemaal.
Ik kan mijn password in de passwordlist wel uitschakelen maar dan ben ik er nog niet.
Wanneer ik voor mijn gebruikersaccount mijn password wil wijzigen dan moet ik de oude wel intoetsen. En dat ben ik vergeten.
Zou het ook mogelijk zijn om mijn gebruikersaccount te verwijderen en dan weer een nieuwe aanmaken?
Het liefst weer dezelfde naam. Wie weet het?

Onne

PWL bestanden weggooien en uitloggen, opnieuw naam + wachtwoord verzinnen en inloggen, nieuw PWL bestand wordt dan aangemaakt.

Hallo

Het is gelukt.
Ik heb alle pwl bestanden verwijderd en een nieuw wachtwoord aangemaakt.
Allemaal nogmaals bedankt voor jullie reactie's

Groetjes Onne

Ik was even een avondje wijnproeven, maar Tiborv heeft jou de juiste antwoord gegeven.

Goed dat is gelukt

Groetjes
Falco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan