Wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelvd12

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2008
Hallo,

ik heb mijn wachtwoordt vergeten,

wachtwoordt vergeten werkt niet meer door luie programeurs van microsoft, er is maar 1 functie die wel werkt,

en die stuurt potverdorie je wachtwoord naar je mail die je potverdorie dus niet kunt lezen omdat je dus je ww niet meer weet

acht wat is microsoft toch ook weer slecht xD

maar ik zijn er meer mensen met dit probleem

de geheime vraag is verwijderd in zijn geheel op hotmails server(dus dan blijft er geen functie meer over )

iemand een hack programma voor msn waar ik mijn wachtwoord mee kan terug krijgen

dit stomme probleem komt trouwens door dat world of warcraft mijn msn had gehackt , en ik dus het wachtwoord had veranderd

maar toch weer het nieuwe ben vergeten

Groetjes Michael van Dijk

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij dat wachtwoord vergeten bent, moet je de schuld bij jezelf zoeken en niet bij MS. Passwords e.d. moet je ook altijd ergens noteren. Als dat niet lukt, maak een nieuw account. En als je de huisregels goed hebt gelezen, mogen wij ons niet bezig houden met het verstrekken van illegale links/software en soortgelijke activiteiten.

Laatst bewerkt:
Er zijn zover ik weet geen tooltjes die je kunnen helpen met een vergeten wachtwoord dat nergens op je computer is opgeslagen. Je zal je moeten vervoegen bij Windows Live ID authoriteit om te kijken of ze (o.b.v. een paar vragen die zijn identiteit bewijzen) het wachtwoord willen resetten. Helaas heb ik daar geen link voor, maar een vriendin kreeg daarmee haar @hotmail account weer in eigen handen.
Wél is het zo dat die dienst eigenlijk alleen voor mensen is wiens Live id is gehackt, dus niet waar het wachtwoord vergeten is, maar de topic-starter kan er ook niets aan doen dat de geheime vraag niet (meer) werd gepresenteerd.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan