wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rjmarcusse

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Omdat ik de schijfruimte van mijn laptop wilde vergroten, heb ik het een ander verwijderd zoals cookies, webadressen, tijdelijke bestanden, maar ook wachtwoorden. Het probleem is nu, dat ik het wachtwoord van mijn Hotmailadres ben vergeten. Ik kom dus niet in mijn Postvak In, ik kan mijn e-mails niet lezen, geen e-mails verzenden en ik kan dus ook niet naar mijn contactpersonen. Ik heb wel een nieuw account aangemaakt. Maar wat ik in feite wil, is antwoord op de vraag hoe ik mijn vergeten wachtwoord kan terugkrijgen en weer naar mijn hotmailaccount kan gaan?
Wie weet een simpele oplossing?

R.J. Marcusse
KNIP

Moderator-[Edit] Email adres verwijderd. Antwoorden gaan via het forum en niet per email. [/Edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Topic verplaatst naar sectie "Webbased email".
Email adres uit het topic verwijderd. Antwoorden gaan via het forum en niet per email.
Dan hebben anderen er ook nog wat aan.

Het probleem, dat ik eerder heb gemeld (wachtwoord herstellen van mijn e-mailadres), is nog niet opgelost. De gegeven optie werkt niet. Ik kan wel een nieuw wachtwoord maken, maar dat wordt verstuurd naar het e-mailadres, waar ik dus niet in kan. Ik heb eeb alternatief e-mailadres aangemaakt. Als ik dat gebruik voor een nieuw wachtwoord, dan wordt het bestaande wachtwoord van het alternavie adres gewijzigd.
Het zou toch mogelijk moeten zijn een nieuw wachtwoord voor het oude e-maiadres te versturen naar mijn alternatieve adres.
Wie helpt mij verder?

Rob

Als je vroeger automatisch kon inloggen bij Hotmail - omdat het wachtwoord werd opgeslagen in de browser - en dit nu niet meer lukt, dan kun je proberen om de computer terug te zetten naar een herstelpunt: een datum waarop het nog wel werkte. Let op: hiervoor moet je administrator zijn op de computer. Je gaat de computer terugzetten in de tijd, dus programma's die na het herstelpunt zijn geinstalleerd, zullen er niet meer zijn (documenten blijven behouden). Je kan het terugzetten zonodig weer ongedaan maken.

1. In Windows XP: Zorg dat je bent ingelogd als administrator.
2. Sluit alle programma's af.
3. Ga naar Start - Help en ondersteuning.
4. Klik op Wijzigingen ongedaan maken met behulp van Systeemherstel.
5. Klik op Een eerdere status van deze computer herstellen.
6. Je krijgt nu een kalender te zien waarop de herstelpunten staan aangegeven.
7. Kies een datum waarvan je weet dat je nog kon inloggen bij Hotmail.
8. Volg de instructies. Na herstarten is de computer teruggezet naar de opgegeven datum.

1. In Windows 7 en Vista: Zorg dat je bent ingelogd als administrator.
2. Sluit alle programma's af.
3. Ga naar Start - Alle programma's - Bureau-accessoires - Systeemwerkset - Systeemherstel.
4. Je ziet nu het meest recente herstelpunt. Kies dit als je weet dat je toen kon inloggen bij Hotmail. Je kan ook teruggaan naar eerdere herstelpunten via
Een ander herstelpunt selecteren.
5. Volg de instructies. Na herstarten is de computer teruggezet naar de opgegeven datum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan