Wachtwoord voor de GPS ontvanger.

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste mensen,
Ik heb op mijn Tomtom een backup teruggezet, maar nu krijg ik geen verbinding met mijn GPS ontvanger.
Het betreft een Samsung D720 telefoon met een Tomtom wireles Gps ontvanger MK11.
Ga ik via het menu van de telefoon en dan naar verbinden, dan vindt hij wel de Tomtom Gps ontvanger maar dan vraagt hij om een wachtwoord wat ik nooit gehad heb. Voorheen vroeg hij daar nooit om en werd er altijd direkt een verbinding gemaakt.
Ik heb Tom tom al om een oplossing gevraagd maar dat duurt 2 werkdagen voor ik antwoord krijg en ik zou vandaag nog graag mijn Tomtom weer gebruiken.
Vrgr. B.Kat

Helaas erbicom dat had ik al geprobeerd maar dat werkt niet, verdere suggestie's zijn welkom. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit.
B.Kat

Ik heb dezelfde en bij de mijne is het gewoon 0000 (is ook niet te wijzigen en de officiele TomTom 5 en 6 hebben dit type standaard in de cofiguratie staan met het standaard ww 0000

Beste Ellasar het wachtwoord is inderdaad 4 X 0 , en na herhaalde pogingen werd de GPS zender herkend. Maar de tomtom geeft nog steed aan :
Wacht op bruikbaar GPS signaal.
Dus ik ben nog niet veel verder gekomen.
Vrgr. B.Kat

Laatst bewerkt:
Beste mensen,
Mijn Tomtom doet het, ik moest schijnbaar eerst de GPS ontvanger selekteren bij : Wijzig Voorkeuren > GPS status > stel in > selekteer.
Op deze plaats stond ook het wachtwoord voor de GPS ontvanger.
Allemaal bedankt voor het meedenken bij mijn probleem.
Vrgr B.Kat
en nu op naar een volgend probleem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan