Wachtwoord voor het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sabba

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Berichten
10
Hoi,
Mijn Acer Travelmate 5530 geeft voordat hij opstart een wachtwoord weer. Dit BIOS-wachtwoord weet ik niet.

Is er een manier om dit wachtwoord te omzeilen? Zodat ik weer normaal kan opstarten??

Groet,
Sabba
 
Hoe is het erin gekomen?

Ik heb Acer Bio protection, een vingerherkenningsfunctie, eraf gehaald.
Vanaf dat moment kreeg ik toe ik hem opstartte een scherm dat vraagt naar een wachtwoord. Na 3 keer een foutieve ingevoerd te hebben krijg ik een scherm met "System Disabled 00662".

Het probleem is dat ik voor zover ik weet geen wachtwoord heb ingestelt. Weet je een manier om dit probleem op te lossen?

Ik wil hem liever niet opsturen naar Acer, omdat ik dan waarschijnlijk veel geld kwijt ben.

Groet
 
Misschien levert het verwijderen van de cmos batterij het gewenste resultaat op.
 
Geen flauw idee van, maar die moet redelijk "dichtbij" zitten gok ik zo.
 
Ik wilde dat ik het wist. Ik bedoelde dat ik niet verwacht dat je de halve machine hoeft te slopen.
 
heb je al admin geprobeerd als wachtwoord
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Nu, ik heb hier Madboot zowel op floppy als op CD liggen, maar iets betaald heb ik echt nog nooit !

Wil de floppy wel even voor je uploaden, dan ben je over 15 min, weer in je bios.

Greetz,

Harry.

P.S.: Ik zie toch duidelijk "Freeware ` staan !!
http://www.tucows.com/preview/345398
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Nu, ik heb hier Madboot zowel op floppy als op CD liggen, maar iets betaald heb ik echt nog nooit !

Wil de floppy wel even voor je uploaden, dan ben je over 15 min, weer in je bios.

Greetz,

Harry.

P.S.: Ik zie toch duidelijk "Freeware ` staan !!
http://www.tucows.com/preview/345398

Ik heb geen floppy-drive in mn laptop :(
Zou je miss de ISO kunnen uploaden anders?

Dat van Freeware klopt, maar dit geldt alleen voor de floppy-versie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen floppy-drive in mn laptop :(
Zou je miss de ISO kunnen uploaden anders?

Dat van Freeware klopt, maar dit geldt alleen voor de floppy-versie

Kan iemand mij nog helpen met mijn vraag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan