Wachtwoord voor MS Networking

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Wie weet antwoord op het volgende probleem:
Als je Windows 98 ge(her)ïnstalleerd hebt, dan komt er bij het voor de eerste keer opstarten een venster waarin de gebruiker zijn wachtwoord kan plaatsen. Vul je geen wachtwoord in en sluit je het venster dan komt dat venster bij de volgende opstartbeurten niet meer terug.

Nu heb ik onlangs een klein netwerk aangelegd en komt er bij het opstarten een venster waarin een wachtwoord gevraagd wordt voor het gebruik van Microsoft Networking. Ik vul geen wachtwoord in en sluit het venster maar toch komt bij elke keer opstarten dit venster weer tevoorschijn.

Wie weet wat ik in moet stellen om te voorkomen dat dit venster met wachtwoord voor Microsoft Networking telkens weer naar voren komt bij het opstarten.

Zet die microsoft netwerking weer op family en dan opnieuw opstarten.

Bij het inlogvenster op OK drukken en je moet weer van het schermpje af zijn

Geplaatst door m@rio
Zet die microsoft netwerking weer op family en dan opnieuw opstarten.

Bij het inlogvenster op OK drukken en je moet weer van het schermpje af zijn
Waar, oh waar mag dat dan wel zijn.

Op het volgende pad rechtsklik Netwerkomgeving, Eigenschappen, Identificatie, heb ik werkgroep op family gezet, als dat is wat je bedoelt maar het heeft geen resultaat.

Ik zat weer in het engels te denken. In het nederlands is het windows aanmelding

Geplaatst door m@rio
Ik zat weer in het engels te denken. In het nederlands is het windows aanmelding

Bedankt, gevonden....

Rechtsklik Netwerkomgeving, tab configuratie, primair netwerk aanmelden en dan kiezen voor Microsoft Family
aanmelden.

Het was wel een zware bevalling met vastlopers en verschillende herstarts
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan