wachtwoord windows live mail opnieuw invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarno5684

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Hallo,

Sinds vandaag vraagt Windows Live Mail ineens om mijn wachtwoord en gebruikersaccount. Vannochtend was er nog niks aan de hand, en nu "ineens" wel.
Ik heb daarna gekeken bij mijn Gmail, en daar stond dat er verdachte activiteit was en dat ik het wachtwoord opnieuw moest instellen. Gedaan, en ook in Windows Live Mail veranderd, maar nog steeds niet goed. Verder heb ik alle brower geschiedenis gewist, IE en chrome en alles wat daar bij hoort uiteraard.
Hier op het forum kon ik 1 artikel er over vinden, maar daar stond geen oplossing bij.

Gegevens:
Windows 7, 64x
windows live mail 2010, nu 2011 met hetzelfde probleem
een e-mail account, gmail

weten jullie hier raad mee?
alvast bedankt!:thumb:

Heb het inmiddels zelf "opgelost".
Ik heb windows live mail verwijderd, account verwijderd en opnieuw geinstalleerd en alles ingesteld. Het werkte weer, en toen ik hem opnieuw aanmelde kreeg ik een 10tal email delivery failures van mails die ik nooit heb verstuurd. Het betrof een soort massa e-mail met 1 wazige link erin, wat waarschijnlijk de reden was dat gmail "verdachte activiteit" had gecontasteerd.
Mijn conclusie is dus dat ik waarschijnlijk gehackt ben, en dat met een nieuw wachtwoord ik het weer een tijdje vol zou moeten kunnen houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan