Wachtwoord windows XP professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

Perona

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Berichten
3
Hallo

Mijn laptop die ik voor mijn werk gebruik ,voor auto diagnose , start niet meer op .
Voor de duidelijkheid een zwart scherm met een klein blauw windows XP professional veldje.
hij vraagd om een windows wachtwoord waarbij hij zelf mijn gebruikersnaam heeft ingevult.
Voorzover ik weet is er NOOIT een wachtwaard aangemaakt , Wel mijn gebruikersnaam .

In veilige modus opstarten heb ik ook geprobeerd , ik kan dan met administrator zonder wachtw inloggen maar krijg dan zwart scherm met in de hoeken veilige modus te staan .

In veilige modus met mij gebruikernaam zonder wachtw heb ik hetzelfde probleem .

Als ik bij een normale opstart met mijn gebruikersnaam zonder wachtw inlog , krijg ik eventjes 2 seconde mijn bureaublad zonder pictogrammen te zien waarna de computer weer afsluit .

Ik had sommigge programma's die niet meer goed werkten en bij de opstart om een virus scan vroegen .
Vanmiddag heb ik dus mijn virus scanner NOD32 laten draaien en toen deze klaar was moest de computer opnieuw opgestart worden , maar toen had ik alle ellende van nu .

Heb zelf ook het idee dat ik een virus op mijn werkplaatslaptop heb , ondanks dat ik er NOOIT mee op het internet heb gezeten .

Wie o Wie wil en kan mij aub helpen ???

Alvast vriendelijke dank Perona .
 
Probeer eens in veilige VGA modus te komen via F8.
Als je geen wachtwoord hebt aangemaakt hoef je er misschien geen in te vullen. Gewoon op enter duwen bij het inlogscherm
 
Zoals ik ook al schreef in mijn vraag , heb ik al geprobeerd om via veilige modus F8 dus
op te starten .
Daarna krijg ik een zwart veld met in de 4 hoeken de tekst VEILIGE MODUS staat .
Voor de rest blijft het hele scherm dus ZWART.

Hoe kan ik verder ??
 
Lijkt erop dat je schermresolutie veranderd is of je videokaart is stuk buiten de inlogproblemen
Is aan te raden om een backup te maken door bv de schijf als slave in een andere pc te zetten.
 
Ondertussen heb ik in veilige modus ctr alt del gedaan en is windows taakbeheer geopend.

Tabbladen toepassingen en gebruikers zijn LEEG

Tabblad Processen laat 12 processen zien

procesnaam gebruikersnaam Cpu

taskmgr.exe 04
niet actieve system system 96

ale andere procesnamen hebben een cpu van nul .


Lokoloko

met welke stekker kan ik dan mijn laptop hard disk koppelen in een andere computer .
mijn stekker aansluiting is anders dan die van mijn home computer .
en zijn er back up programma te verkrijgen .

Groeten perona .
 
Hallo

f_imagemagicpm_8a4b02b.jpg


Externe behuizing die je in veel computerzaken kan kopen speciaal voor de laptop harde schijf. Usb aan te sluiten trouwens...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan