Wachtwoord word 2013 vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

msyuser

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Hallo allemaal,

Ik heb paar dagen geleden een woord document met een wachtwoord beveiligd (heel stom van me) en ben die vergeten. Ik heb alle combinaties die ik maar bedenk geprobeerd maar helaas niets en heb alle programma's die maar op internet te vinden zijn maar niets wta helpt ook heb ik de extensie veranderd naar .rtf maar voor geen meter helaas.

Weet iemand het dit verder moet??

Untitled.jpg

Ik kan er helaas niet bij helpen want ik heb er geen ervaring mee.

Ik denk niet dat er zo'n werkende recovery tool bestaat. Op de Microsoft site staat zelf dat je een vergeten wachtwoord dat je ingesteld hebt niet kan achterhalen. Toch kwam ik bij deze manier terecht en die schijnt wel te werken voor sommige : UITLEG + Video

Heb ik al geprobeerd.... werkt alleen als je een read-only beveiliging hebt maar niet een file-open beveiliging...
Winzip zegt dan ook:
End-of-central-directory signature not found. Either this file is not a Zip file, or it constitutes one disk of a multi-part Zip file.
Toch maar die tools proberen.... Met de trials kun je vaak hele korte wachtwoorden testen... als je die kunt kraken kun je overwegen de software te verkrijgen.

dizzyboy97 ik heb geprobeerd wat jij hebt gepost. probleem is dat ik hem niet kan openen alleen als ik het wachtwoord dus werkt voor geen bal helaas.
maar thanks idd voor jullie hulp dan :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan