wachtwoord word niet geaccepteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

versprillec

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2003
Berichten
139
ik heb ineens iets vreemds aan de hand ,opeens als ik de mail wil bekijken en outlook expres open wordt mijn provider wachtwoord gevraagd en als ik dit intyp wordt het niet geaccepteerd ,dit wachtwoord heb ik destijds gehad van mijn provider en is niet veranderd ,hoe kan dit komen ? vanochtend vroeg kon ik mijn mail nog bekijken .
 
als ik via de pip de mail wil bekijken lukt dit wel met hetzelfde wachtwoord ,,ik heb 2 emailadressen maar 1 hoofdacount en die pakt hij dus niet .ik heb sinds een week 2 pc s 1 op zolder en 1 beneden ,op zolder kan ik internetten via een netwerk adapter maar dan is de pc beneden niet verbonden met het internet (deze werkt via de kabel ),op zolder kon ik ook gewoon de mail bekijken als ik aangesloten was op het internet ,dit kan het probleem toch niet zijn ? .
 
Kijk in Outlook Express via Extra, Accounts, Eigenschappen, Servers, van je emailaccount of alles nog goed is ingevuld.
Breng de gegevens anders opnieuw in, sluit OE af en probeer het opnieuw.
 
onbegrijpelijk ,terwijl ik de accounts had verwijdered en opnieuw aan het instellen was kwam erineens mail binnen ,nu heb ik de acount opnieuw ingesteld zoals het moet en ik heb weer hetzelfde probleem ,ik had gemaild naar de internet provider via de pip om mijn wacht woord te achterhalen en dat werd me zojuist toegestuurd (dit is dus het zelfde wachtwoord wat ik altijd gebruik )ik snap er niks van .
 
Bij Chello is dit de laatste 2 maanden een bekend probleem.
Ligt bij hen aan de mailservers.
Het ene moment kun je wel mails verzenden en ontvangen, het andere moment niet.
Soms 3 van de 5 aliassen wel, en 2 niet.
Webmail werkt dan wel.

Maar, geen idee of dit bij zeelandnet ook ht geval is.
Heeft zeelandnet een forum voor leden net als chello-underground?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan