Wachtwoord zonder dat ik het weet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dell1989

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleem op mijn computer.
Sinds een hele tijd staat er een wachtwoord op mijn computer, terwijl ik die er niet heb opgezet. Nu kan ik dus de computer niet meer in omdat ik dus dat wachtwoord niet weet. Heb ik een virus? Hoe kan ik dat wachtwoord verwijderen?

Groet.

voordat je pc opstart dus voor het scherm waarin het balkje op en neer gaat (bootscreen)
druk je op f8. en ga je de veilige modus in. ga daar naar:
Start', 'Configuratiescherm' en dan 'Gebruikersaccounts' te klikken. Klik daar op uw gebruikersnaam en kies dan 'Mijn Wachtwoord Verwijderen'.

dan moet het weer werken.

maar denk ook als dit werkt dat je misschien is een virusscan moet doen.
en met antimalewarebytes (ofzoiets) op malware laten scannen.
succes:thumb:

Ik heb het net geprobeerd, met f8. Ik kreeg wel dat zwarte scherm te zien met o.a. veilige modus. Ik heb gedrukt op veilige modus, maar nu worden de letters op het scherm heel groot. Ik kan niet het start menu binnen. Dus het wachtwoord staat er nog steeds.

ehmm dan weet ik geen oplossingen meer das ik ga dit topic ook goed volgen maar helaas mijn ideeen zijn op:confused:
iemand anders een idee?
succes:thumb: en hoop dat er iemand met een oplossing komt:D

(misschien nog een oplossing probeer eens systeemherstel in de veilige modus)

Heb je al geprobeerd om het wachtwoordveld leeg te laten? (dus geen ww invullen)

dat kan ook 5ja (ts probeer dat eens in de veilig modus)

Ik heb gedrukt op veilige modus, maar nu worden de letters op het scherm heel groot.

Bedoel je dat je een scherm krijgt waar je kan klikken op gebruikersaccounts? Staat daar de gebruiker Administrator tussen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan