Wachtwoord?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

swieb

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
381
Ik verwijderde *.pwl's omdat de PC bij het opstarten steeds om het "windows wachtwoord" vroeg.
Ik veranderde de windows aanmelding in client voor microsoft netwerken.

Nu vraagt ie om het "netwerkwachtwoord"
:D ???
 
Netwerkwachtwoord scherm verwijderen

Ga naar start en dan zoeken, type daar in *.pwl en dan zoeken, als hij pwl bestanden vindt: deze selecteren en verwijderen.

Start daarna de computer opnieuw op. Dan verschijnt als goed is voor de laatste keer het wachtwoordschermpje. Geef geen wachtwoord op, maar klik op ok. De gebruikersnaam moet je gewoon zo laten. Als je hierna nog een keer de computer opnieuw opstart, dan moet het wachtwoordschermpje weg zijn.
 
En ik zou client voor microsoft netwerken verruilen voor windowsaanmelding.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door m@rio
Netwerkwachtwoord scherm verwijderen

Ga naar start en dan zoeken, type daar in *.pwl en dan zoeken, als hij pwl bestanden vindt: deze selecteren en verwijderen.

Start daarna de computer opnieuw op. Dan verschijnt als goed is voor de laatste keer het wachtwoordschermpje. Geef geen wachtwoord op, maar klik op ok. De gebruikersnaam moet je gewoon zo laten. Als je hierna nog een keer de computer opnieuw opstart, dan moet het wachtwoordschermpje weg zijn.

Werkt dit voor alle windows versie`s M@rio??
 
Dit werkt niet op besturingsprogramma's die gebasseerd zijn op de nt kernel (nt4, w2k, xp, 2003)
 
Geplaatst door m@rio
Dit werkt niet op besturingsprogramma's die gebasseerd zijn op de nt kernel (nt4, w2k, xp, 2003)
Aha thnx
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan