wachtwoord???

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel t

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
185
ik krijg plotseling de melding: u wachtwoord is verlopen en moet vernieuwd worden. alleen ik heb nog nooit een wachtwoord ingevoerd!! HELP ik kom mijn pc niet meer in.
 
Heb je iets veranderd in de bios misschien? Voor zover ik weet vervallen XP passwords niet.
joop
 
gewoon niks invullen en doorgaan dat zit in windows xp daar vraagt ie eens in de zoveel tij om
je heb dat met de instalatie waarschijnlijk aan gezet
 
Inderdaad gewoon verder klikken en daarna even het volgende doen:

Ga naar Configuratiescherm en dan naar Systeembeheer en dan naar Computerbeheer.

Klik op Lokale gebruikers en groepen>Gebruikers>dubbelklik jouw gebruikersnaam aan.

En Vink aan "Wachtwoord verloopt nooit"
 
als ik gewoon doorga kom ik weer in het aanmeld scherm terecht, als ik dan weer op mijn naam klik dan begint het weer van voor af aan. ( dat welkom scherm heb ik altijd gehad maar niet met mijn naam erbij zodat ik dat aan moest klikken, hij ging altijd gewoon automatisch verder
 
dan heb je kans dat je nu dus wel een wachtwoord nodig heb

toen je dat scherm kreeg wat heb je toen gedaan?
 
op annuleren gedrukt, maar kreeg toen een welkom scherm en daarna weer op mijn naam gedrukt en toen begon het weer van voor af aan
 
Dit probleem van dat je je gebruikersnaam nu ineens wel moet aanklikken heeft dacht ik te maken met een update van windows ....
Maar je kan toch gewoon verder klikken (dus op OK ) en dan als wachtwoord niets .... dus leeg laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan