wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

stansja

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2003
Iedere keer als we email willen ophalen dan moeten we ons wachtwoord opnieuw intypen ondanks dat onthouden aangevinkt staat. Ik heb al gezocht naar een antwoord (in het nederlands) maar daat staat niks over xp, wel hetzelfde probleem in 95, 98 en 2000.
Weet iemand misschien wat we moeten doen.
Ten tweede kreeg ik net de foutmelding:

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.quicknet.nl', Server: 'pop.quicknet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

We voeren wel het juiste wachtwoord in, iemand een idee wat we fout doen?
Vriendelijke groeten Stan

Bij je foutmelding probleem bij aanmelding,heb je misschien je caps aan staan

Nou dank je voor de snelle reaktie, maar tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik toch al snel een antwoord vond op de helpmij, dus ik heb dit http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/3498.shtml
opgevolgt en dat is ook gelukt.
Ik heb eerst een eerder herstelpunt geactiveerd, want er was iets mis met de instellingen van outlook (nee geen caps aan dus), en ook dat klopte. Nu werkt alles zoals het hoort.
Alleen kazaalite krijg ik nog niet aan de praat. Die heeft gek genoeg nog nooit gewerkt op deze computer. Maar ik zoek geduldig verder. Allemaal bedankt!
Groeten Stan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan