wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Remco112

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2004
Berichten
41
hallo,

Naar mijn verbazing doet het wachtwoord het niet meer. Ik bedoel het wachtwoord in het aanmeldscherm van windows Xp. Je moet op de gebruikersnaam klikken, ik heb recent het wachtwoord veranderd, kort daarna accepteerd hij de nieuwe niet meer.

Hoe kan dat? Is er een manier om dit wachtwoord te omzeilen?

Kan ik windows opnieuw installeren, dit is geen probleem omdat er toch niets bijzonders op staat.

alvast bedankt.
 
En inloggen als administrator gaat ook niet.
Als je in het inlog scherm komt dan druk je ctrl-alt -del-del in.
Dus twee keer de del indrukken terwijl je ctrl en alt vashoud.
Dan even de naam wijzigen in administrator en dan wachtwoord ingeven wat jij met de installatie hebt ingevuld.
Heb jij tijdens de installatie geen wachtwoord ingegeven dan laat je dat leeg en klik je op oke.
Nu zou je weer in windows xp moeten komen en kun je jouw paswoord aanpassen.
 
re

dank voor de snelle reactie... echter wil het niet lukken.

ben bang dat ik het wachtwoord vergeten ben of dat ik per ongeluk een verkeerde toets heb ingedrukt met het instellen van hert wachtwoord.

Is dit te verhelpen, het lijkt me sterk dat ik mij laptop moet weggooien.


enneh ja ik weet 't STOM STOM STOM
 
Remco112 schreef :
Kan ik windows opnieuw installeren, dit is geen probleem omdat er toch niets bijzonders op staat

Deze kan je gewoon opnieuw installeren, formatteer vooraf de HDD, zodat je met een schone installatie begint.

groetjes speedtouch
 
oke,

ik heb een cdrom van win xp,

hoe ga ik te werk....

installeren kan ik wel, maar hoe formatteer ik van hdd?

wil iemand mij dit stap voor stap uitleggen?


dank!!!!!!!!
 
Als het goed is start je op met de xp-cd, hier word gevraagd of xp wil installeren daarbij wordt gevraagd op welke partitie, neem C: als het goed is krijg je daar de optie om de C: partitie te formatteren en kan je kiezen welk bestandssysteem FAT32 of NTFS.
Doe het rustig stap voor stap, als je te snel gaat kan je de optie missen.

Een andere mogenlijkheid is om vooraf fdisk te doen met een opstart floppy of met Madboot

Voor uitleg fdisk kan je Hier kijken, print het evt uit.


groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan