wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

remona1912

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
hoi ik heb een vraag ik heb een chatbox maar ben mijn wachtwoord hiervan vergeten en de geheime vraag weet ik ook niet meer het emailadres waar de chat op staat heb ik niet meer zou hem nog steeds gaan veranderen hoe kom ik nu in mijn eigen chat is hier een proggie voor

alvast bedankt
remona:confused:

Overtuigd van je goede bedoelingen denk ik dat je dit wel kunt vergeten: jammer maar helaas!
Maak een nieuwe account aan.
Of je zou je moet begeven op websites waar je liever niet wilt komen.
Maak gewoon een nieuwe account aan.
En wees blij dat dit soort zaken niet op de normale wijze mogelijk is. Je moet je eens bedenken als iemand anders....

Een oude wijsheid:
Indien een probleem niet op te lossen is, accepteer dan het probleem.

Laatst bewerkt:
maar wil graag deze chat behouden bevalt me goed op welke andere manier kan ik er achter komen heb al lopen google maar weet niet waar ik moet zoeken

Bespaar je de moeite.
En denk eens na: (en dat bedoel ik niet verkeerd!)
Je bent je wachtwoord kwijt en ook je geheime vraag weet je niet meer.
Het zou niet goed zijn als het zo makkelijk was om dan toch in je account te komen. En mocht het tegendeel waar zijn: dan zou ik al heel snel een andere chat-programma kiezen.
Voor je eigen veiligheid: het is bijna niet mogelijk. De moeite en tijd kan je beter steken in het aanmaken van een nieuwe account.

Kan je niet op die site wacht woord vergeten om daar je email in te zetten en dat via die email een nieuw wacht woord krijgt.

Kan je niet op die site wacht woord vergeten om daar je email in te zetten en dat via die email een nieuw wacht woord krijgt.
Wachtwoord kwijt. Geheime vraag onbekend. En e-mailadres is buiten gebruik. Zie ook de eerste post van TS:
het emailadres waar de chat op staat heb ik niet meer zou hem nog steeds gaan veranderen

Ondanks dat het toetsenbord van TS defect is (punt- en komma-toets werken niet meer), heb ik dit er nog wel uit kunnen halen.

Laatst bewerkt:
dan houd gewoon op, dan toch maar een nieuw account aan maken.

Welkom bij Helpmij .nl

Wat ik niet goed begrijp is, wat je moet met een chatbox waarvan je álle info kwijt bent, maar die je niet wil vervangen door een andere omdat hij zo goed bevalt. Hoe kom je er dan normaal gezien in? Met dat wachtwoord neem ik aan? en dat weet je ineens niet meer?

Roboform

Mischien kun je de volgende keer een soort wachtwoorden logje maken op je computer.
Het schijnt een goede progamma te zijn

Het kan ook met deze programma www.roboform.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan