Wachtwoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zat zo in de handleiding te lezen en die hdd schuif je er zo uit..
mischien kun je em in een andere pc hangen en dan formateren.

Dit gaat zoiezo niet werken, het ww is met de bios ingesteld... dus niet in windows!!!

probeer eens in de bios te komen (meestal del) en dan bios ressetten (staat er als ga naar standaard instellingen ofzoiets)

robin

Zo heb ik het toen opgelost had ik een pc'tje gekregen... maar je kan de hdd niet op een andere pc installeren, dan gaat windows nooit werken
of hdpasword staat op enable en moet je dat op disable zetten

Laatst bewerkt:
Zo heb ik het toen opgelost had ik een pc'tje gekregen... maar je kan de hdd niet op een andere pc installeren, dan gaat windows nooit werken
of hdpasword staat op enable en moet je dat op disable zetten

Nog niet gelukt tot nu toe....Maar bedankt iedereen:)

Staavie

Hallo,

Bij Compaq is het zo dat je het opstart wachtwoord van de hdd niet zomaar kan veranderen in een andere computer. Ik heb dit zelf ervaren toen ik een hdd update gedaan had en de oude als externe wilde gaan gebruiken maar met geen mogelijkheid aan de praat kreeg. Vervolgens hdd terug gebouwd in (dezelfde) laptop en in de bios het wachtwoord verwijderd en hij doet nu al jaren dienst als externe hdd.
Wellicht is dit bij elk merk/soort computer/hdd wel het geval wat wel een lekker veilig gevoel geeft natuurlijk omdat niet zomaar iedereen bij jou data kan als je spullen gejat zijn...

Gr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan