wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
als ik mijn laptop opstart dan krijg ik eerst altijd een schermpje te zien voor het intypen van een wachtwoord, maar omdat ik geen wachtwoord heb druk ik daarna op enter. hoe krijg ik dit beginschermpje weg. ik heb windowsxp.

Hoezo werkt dit niet? Wat gaat er mis dan?

ik typ 'in het "control userpasswords2" uitvoerschermpje en ik haal het vinkje weg bij "Gebruikers moeten een naam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken". als ik op ok klik krijg ik een schermpje te zien waar ik een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen. de gebruikersnaam staat al ingevult en ik typ het wachtwoord en ter bevestiging nogmaals. als ik wederom op ok klik staat er dat ik wijzigingen heb aangebracht en dat ze van kracht worden als ik me heb afgemeld.

als ik dan opnieuw opstart komt er eer melding van 'het systeem kan u niet aanmelden. controleer of uw gebruikersnaam en het domein juist zijn en typ vervolgens uw wachtwoord opniew. er word een verschil gemaakt tussen hooftletters en kleineletters. wat doe ik fout

Laatst bewerkt:
na wat gestoei met de laptop is het me toch gelukt om het wachtwoord-schermpje weg te krijgen. ik moest toch in het gebruikersaccount wezen en dat vinkje weg halen, maar in plaats van op ok te drukken moest ik op de alt/ctrl/delete drukken en daar op wachtwoord wijzigen. hier heb ik niets ingevuld en daarna op ok geklikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan