• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

112remco112

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2011
Hallo,

Ik heb een groot probleem. Ik had een wachtwoord op een belangrijk excel bestand gezet, alleen ik weet niet meer wat het wachtwoord is. Heeft iemand ook een gratis password remover?

Ja dat hebben wij.
Alleen, hoe ga jij ons overtuigen dat het uw eigen bestand is?

Remco,

Ik kan niet snappen dat als een bestand zo belangrijk is, dat je het wachtwoord nergens opschrijft.
Als je de forum regels leest, zie je dat je met wachtwoorden ontcijferen niet geholpen mag worden, dus zul je zelf ff moeten Googlen.

We hebben het opgelost, op een of andere manier konden we gewoon erin typen en opslaan, dus het wachtwoord laten we nu achter.

Is het niet dat de maker van het progje alléén de cellen met formules heeft beveiligd met een wachtwoord?

hallo ad, het bestand is zo belangrijk om dat alles formules/functies heeft. Het wachtwoord was nog steeds niet te vinden, maar we kunnen voor nu nog gewoon door.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan