Wachtwoordbeheer programma veilig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoy Sidi,

Pen of diskette bij je houden.

Wat betreft Roboform van Elisa, ik heb dit nu ook even geprobeerd. Ik had er wel eens van gehoord maar verder kon ik het niet. Inderdaad een heel mooi programma. Veel meer mogelijkheden dan AnyPassword.
Maar dit progje is ook alleen maar bedoeld als een bewaarplaats van passwoorden en notities. Daarom is het ook zo een mooi klein progje.

Roboform is een veel groter programma maar met veel meer mogelijkheden.

Gelukkig maar dat er meerdere zulke programs bestaan, zo kunnen we tenminste nog kiezen. Want wat de een een voordeel noemt kan voor de ander een nadeel zijn.

En nu ga ik verder Roboform uitpluizen.

Was ook niet van plan het ding te verliezen :8-0: Maar ja, ik weet niet van tevoren of ik 'm nooit zal verliezen of dat ie wellicht gejat wordt.

Nou maak je me dus wel nieuwsgierig: wat heeft Roboform dan nog meer te bieden? (Ja, ja, ik kan het zelf downloaden en proberen. Ik weet 't)

RoboForm: Gratis Wachtwoord Beheerder, Formulier Invuller, Wachtwoord Generator: Invullen van Formulieren, Opslaan van Wachtwoorden, AutoInloggen

Goed bezig mverlaan. :thumb: Ik denk dat ik dit programma ook maar 's onder de loep neem.

Zo'n wachtwoord kan natuurlijk ook gekraakt worden......
Als je het met 9 onwillekeurige letters en cijfers maakt moet het toch behoorlijk lastig zijn om zo'n wachtwoord te kraken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan