Wachtwoorden in Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Ik probeer mijn vraag maar eens op een andere manier.

Is het binnen Windows Vista mogelijk een wachtwoord te gebruiken om een programma te beveiligen?
Ik wil op een laptop die met 1 algemeen account werkt vermijden dat Windows Mail door allemaal geopend wordt. In Express en Outlook was dit mogelijk door gebruik te maken van identiteiten maar die optie werkt niet voor Windows Mail toch?

Ik hoop iets te horen. Dank jullie.

Gr. Ad

Als je gewoon het wachtwoord weg laat bij Accounts zal het mailprogramma om een wachtwoord vragen als de mail opgehaald moet worden als u de enige bent die dit wachtwoord kent is waarschijnlijk de oplossing.

Maar dan kan nog iedereen de mail lezen.

Beste lijkt mij om de exe van mail te beveiligen met bv het programma empathy, te lezen op deze site

HHmm benieuwd als ik ben wilde ik het programma ook eens proberen, het lukt me wel om exe files te beveiligen maar niet het exe van win mail, of ik pak de verkeerde exe want winmail start nog steeds op.

ik probeer morgen verden en ga nu slapen (na 12 en lol )

Laatst bewerkt:
EXE password

Dank je voor jullie reactie.

Ik heb het programma gedownload en eerst op de pc met XP geinstalleerd, werkt uit de kunst. Toen op de laptop met Vista. Nu krijg ik bij elke poging een EXE file te beveiligen de boodschap dat het niet gaat omdat het prograamma al loopt. Dit is uiteraard niet het geval. Ik ga het eens proberen of het scheelt als ik de XP emulator gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan