wachtwoorden kraker

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannr1

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
beste mensen,

surfen over internet naar pasword demo recovery prgramma's is verleden tijd.
het ei van columbus staat op mijn pc en wel voor het recoveren van wachtwoorden.
nee. geen demo maar een vol werkend programma waarbij je wachtwoord niet lang genoeg kan zijn(die van mij was 14 karakters lang en deed het nog)
werkt ook met oude programma's in ieder geval zeker tot en met word 95.

het programma wat je hiervoor nodig hebt is passware password recovery kit v.5.0. pak na het uitpakken het programma office key en ga je gang.
zoek dit bij google, je moet er een serial key bij hebben anders fuctioneerd hij niet, krijg je die niet te pakken, dan mail me, ik heb hem namelijk wel.

succes, dannr1

Laatst bewerkt:
Hallo dannr1,

Je zegt dat je password is gekraakt maar dat is dan niet met imagipass gedaan.
Ik heb verschillende passworden maar hij kraakte er geen een, of doe ik iets fout.
Kun je mij uitleggen hoe te handelen om het password te krijgen.

Uit de tekst heb ik op kunnen maken dat je er passworden mee kunt maken, door op plaatjes te klikken die je gemakkelijk kunt onthouden, en ze zo weer kunt gebruiken om het goede password te verkrijgen.

Mijn met een password beveiligde documenten kon hij niet kraken en het werkt 15 dagen dan moet je er voor betalen.
Maar als je slecht ben in passwoden onthouden maar wel bepaalde plaatjes (memmory) is het een geweldig programma.

Mvg,
Wim

passwoord gekraakt

hoi,je hebt het op de harde schijf staan neem ik aan?

zo ja, dan moet je naar de downloadmap gaan en daar zie je 2 supmappen waarvan er 1 pasware is, klik die aan en dan kom je een heleboel kleine iconen tegen, 1 hiervan is officekey, open die en open hiermee je word of exel document dat beveiligd is, en dan laat hij het dus zien en open je zelf apart het document en typ je daar het wachtwoord in(laat 2 vensters naast elkaar staan is makkelijker) lukt het je nog niet dan ga ik zelf nog eens kijken. maar het werkt echt.

dat programma wat jij hebt stond in die andere map, je hoeft dat fotogedoe niet te gebruiken, succes!
groet dannr1

Laatst bewerkt:
Hallo dannr1,

Waar jij het over heb kan ik niet vinden maar hier onder een stukje tekst van ImagePass.

Mvg,
Wim

HTML:
Is ImagiPass a replacement for my password manager?

ImagiPass creates and enters passwords to various software and Web sites too. 
But ImagiPass has an edge over the average run-of-the-mill password managers:
Ordinary password managers store passwords on media one way or the other. 
On the contrary, ImagiPass never stores passwords anywhere. 
So ImagiPass is not a replacement for password managers. ImagiPass has unparalleled qualities. 
The main goal of ImagiPass is to provide maximum security for passwords. 
No one else but you will ever be able to access or retrieve your passwords. 
Still, you won't have to memorize any password. 
All you will have to do is remember custom combinations of pictures. 
ImagiPass will simply recompute the original passwords from the combination, 
of pictures that you used to create the passwords in the first place. A
nd to cap it all, ImagiPass will also automatically enter the passwords for you.

Laatst bewerkt:
Hallo dannr1,

Ik dacht het wel dat je dit programma niet bedoelde.
Zelf gebruik ik Advanced Office Password Recovery, dus ik heb het niet nodig.
Ik zoek alleen nog een password kraker voor office 2007.

Bedankt voor je aanbot.
Mvg,
Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan