wachtwoorden onthouden xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,

Kan iemand mij vertellen als er via een site een gebruikersnaam en wachtwoord word gevraagd hoe je dit -ondanks dat ie vraagt-"wilt u dit wachtwoord onthouden"-en is dan aangevinkt!
kan worden onthouden?
Hij doet ondanks aanvinken toch niet onthouden van het wachtwoord in win xp.
Heel vervelend om dan steeds dat wachtwoord te moeten opzoeken.Het moet volgens mij mogelijk zijn dat je altijd dan het wachtwoord te zien krijgt + de gebruikersnaam.
Waar moet je dit dan via xp of mail of waar dan ook bevestigen of aanpassen.

gr sierras

In de regel onthoudt Windows die wachtwoorden wel... behalve als je op die PC ook beveiligings en privacy software hebt, zoals bijv. McAfee, Norton, en zo zijn er nog een stel... [Ccleaner als je "cookies" aangevinkt hebt staan bij het schoonmaken] die vegen deze map bij afsluiten keurig schoon ter beveiliging tegen "oneigenlijk gebruik door derden"......

wachtwoorden xp

hallo erp-city,

je antwoord is me duidelijk,maar als ik bv via zo'n venster mijn of een gebruikersnaam invul met het daarbij behorende wachtwoord,en ik ben in die beveiligde site gekomen en sluit hem daarna weer af die site.Wil ik dan op nieuw (al is wachtwoord aangevinkt!)via dit venster in ongeveer dezelfde tijd mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen (wat er eigenlijk dan hoort te staan)moet ik dat steeds maar weer opnieuw intikken.Dus ook al hoort windows dit te onthouden ,na pakweg het afsluiten is ie het al weer kwijt en dat kan niets te maken hebben denk ik met jouw opgegeven programma's,dus misschien heb je nog iets anders qua oplossing!

gr sierras

Het kan ook zijn dat een instelling van Explorer verkeerd staat:

Open Internet Explorer
1. Ga naar het menu Extra en kies daar de laatste optie Internet Opties...
2. Kies daar het tabblad Inhoud
3. Het onderste gedeelte van dat scherm "Persoonlijke Informatie" bevat een knop AutoAanvullen, klik op deze knop.
4. Het scherm "AutoAanvullen Instellingen" opent zich. Vink beide opties Gebruikersnaam en paswoorden op formulieren en Vragen alvorens wachwoord op te slaan aan.

AutoComplete

5. Klik op OK en in het overgebleven scherm ook op OK.

Of anders heb je mogelijk "cookies accepteren" afgezet?

* Ga in Internet Explorer naar het menu "Extra" en klik daar op "Internet-Opties".
* Ga nu naar het tabblad "Privacy".
o Als de toets "Standaard" aanklikbaar is, klik dan deze aan. Het beveiligingsniveau wordt op "Normaal" geplaatst.
o Als de toest "Standaard" niet aanklikbaar is, kijk dan nog even na of het beveiligingsniveua wel op "Normaal" staat (het beveiligingsniveau wordt vet weergegeven). Als dit niveau iets anders is dan "Normaal", wijzig dit dan naar "Normaal", door de horizontale balk naar beneden/boven te brengen tot de computer "Normaal" aangeeft.
* Klik op "Toepassen" en dan op "OK".

wachtwoorden xp

hallo erp-city,

ik heb de instellingen nagelopen en alles stond zoals jij laatst melde,maar toch onthoudt hij nog niet de wachtwoorden naar verschillende sites.
Wat kan het nog meer zijn ook als ik dan uitgelogt ben en direkt weer mezelf aanmeld onthoud hij het niet.

gr sierras

ik krijg het nog steeds niet voor elkaar dat bij een website ik wachtwoorden kan laten onthouden zonder dat ik ze steeds in moet voegen.Ook al geeft ie aan dat ie wachtwoorden kan onthouden doet hij het toch niet waaronder dat van OE,maar ook elders waar je via een site gebruikersnamen en wachtwoorden moet invoeren en je hebt aangevinkt dat hij het moet onthouden vertikt ie dat ,wat kan ik nog meer voor acties ondernemen?]

gr sierras

Laatst bewerkt:
wachtwoorden onthouden!

hallo is er nog iemand die mijn probleem kan oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan