Wachtwoorden onthouden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Je kent het wel, even alles schoonmaken, en vervolgens zijn ook al je wachtwoorden weer weg. Dus al die sites weer opnieuw invullen.

Is hier wat aan te doen om deze wachtwoorden niet te wissen??

dat ligt er maar aan hoe je hebtr opgeruimt. CCleaner? Dan even de optie [cookies] uitvinken wil nog wel eens helpen.

cookies ruim ik ook altijd op, dat betekent dus ook de wachtwoorden? Ik hoopte dat IE7 een optie ofzo hiervoor had.

Dit is ook makkelijk:

Ga in IE7 naar Extra --> Browsergeschiedenis verwijderen en klik op de eerste vier op x verwijderen en bij Wachtwoorden doe je niks.
Zo bewaar je ze.

Met het programma IE Privacy Keeper ( directe download ) kan je ook die dingen verwijderen, maar daar kan je je wachtwoorden ( of bepaalde ) wachtwoorden instellen dat zij niet verwijderd worden.

Ga het proberen alvast bedankt!!

En cookies beteken niet automatisch wachtwoorden, als ik hier met CCleaner al m'n cookies verwijder dan staan m'n wachtwoorden er nog gewoon. Dit geldt voor IE en FF.

En IE Privacy Keeper is handig, maar gewoon binenn IE doen is even makkelijk.

Hmm heb IE 7 en ccleaner maar wachtwoorden verdwijnen toch (ook deze site). Vreemd

Heb je in IE7 bij Extra --> Browsergeschiedenis alles gedaan behalve de laatste optie van de wachtwoorden?
Dan zouden de wachtwoorden moeten blijven.
Probeer eens alleen dat zonder een cleaner oid.

En je hebt hem echt als wachtwoord opgeslagen en het is niet het bekende AutoAanvullen van formuliergegevens wat IE onthoudt?

Nee precies gedaan wat je zei maar ik zal eens CCleaner eens ontzien. Kijken of ze dan wel blijven staan.

Lijkt te werken zit dus in CCleaner, eens kijken of ik daar nog iets kan wijzigen. Ps wat is dat van die formulieren eigenlijk??

Nee het werkt toch niet wachtwoorden worden ook opgeschoond ook die van HELPMIJ.

Als je in IE alles doet behalve Forumulieren en Wachtwoorden?

Want nog een keer het vraagje: heb je hem echt als wachtwoord toegevoegd of is het de AutoAanvullen functie van formulieren?

Het gaat om inlogwoorden zoals bij HELPMIJ. Of bij Webshots, forums als Kassa, en Radar etc.

Probeer eens bij IE alles te wissen behalve de optie voor Wachtwoorden en voor Formulieren.
Gebruik verder geen CCleaner of een ander programma.
Probeer of het zo wel werkt.

De oplossing is als volgt, verwijder alles behalve de COOKIES en de WACHTWOORDEN. Dan blijven alle inlogwachtwoorden behouden. Geld ook voor CCleaner. Even cookies uitvinken en je behoudt alles.

Oke, bedankt voor de melding:thumb:

Maar wel vreemd, want bij mij blijven wachtwoorden gewoon staan, als je de cookies opschoont.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan