Wachtwoorden onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kwarteltjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2010
Waar kan ik dat vinden, want onder het tabblad beveiliging zie ik diverse dingen staan, zoals, internet enz. welke moet ik hebben, heb zitten zoekn, maar zie niet staan;
wachtwoorden voor websites onthouden, ik heb zelf internet explorer, graag zo spoedig mogelijk bericht, want wordt gek van steeds opnieuw het hotmail account te moeten intypen, aangezien wij 3 verschillende hebben. groet, Kwarteltjes

In FF: Extra -> Opties -> tabblad Beveiliging -> Aanzetten: Wachtwoorden voor websites onthouden.
Je kunt daar verder even kijken onder de knop Uitzonderingen of je daar misschien (iets van) live.com of hotmail.com of passport.net of passport.com als uitzondering had toegevoegd.

Log daarna opnieuw in, en kijk of alles wél onthouden wordt.

Succes,

Tijs.

Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in een topic van iemand anders en daarnaast ging dat topic niet over IE maar over FF :)

Dankje, maar sorrie ben er nog niet echt uit hoe het werkt enzo, heb jij veel verstand van programma's? Kun jij mijn vraag ivm 3 verschillende hotmailaccounts liever onder elkaar gezien te hebben ipv telkens opnieuw het adres te moeten intypen? Heb jij misschien ook nog verstand van veilingsites, of waar ik nederlandstalige uitleg kan vinden?

Het is veiliger om je gegevens niet opteslaan op je computer. Hierdoor kunnen Spy-ware niet bij je wachtwoorden en je gegevens inkijken. Dus als advies schrijf je wachtwoorden zelf op, bewaar ze niet op de computer i.v.m. dat gegevens kunnen worden gestolen door Spy-ware.

Groetjes Yvette :love:

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan