Wachtwoorden onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Ik bezoek nogal dikwijls verschillende forums,en vindt het vervelend telkens een
gebruikersnaam en wachtwoord te moeten ingeven.
Ik heb ergens iets gedownload om wachtwoorden te onthouden ,maar dat werkt
niet goed.Het programma vraagt wel om het te onthouden,maar het werkt maar
voor twee procent.
Iemand een briljant idéé.....
(windows xp ,internet explorer 8).

Overal dezelfde naam en password maakt het makkelijker. En sommige fora kunnen je naam en login onthouden (bv helpmij.nl). Verder erg voorzichtig zijn met programma's die voor jou de passwords onthouden. Persoonlijk laat ik nooit usernames and passwords onthouden op pc's. Is vragen om problemen.

Ron

Gewoon een schriftje kopen van minder dan één euro, en daar alles in opschrijven..

Ik heb allemaal dezelfde wachtwoorden en gebruikersnamen gebruikt.
Wat onthouden op (helpmij.nl)betreft is niet juist wat u vertelt,toch niet bij mij.
Als ik naar (helpmij )ga ,en vul mijn gebruikersnaam en wachtwoord in,ook vinkt ik
onthouden of opslaan. Sluit ik de pagina,dan kan ik terug van voor af aan beginnen.
Volgens u niet, maar volgens mij wel,over naar jou..

Het gaat niet om een boekje van een euro,flauwe plezante.
Wel als ik bijvoorbeeld , tien keren tien forums telkens dat weer moet intikken,.

Als je zaken wil onthouden dan moet de browser wel de cookies opslaan; is iets wat je in de browser can configureren. Ik kan hier op deze PC niet bij de instellingen dus wellicht dat iemand anders je verder kan helpen.

Ron

Ik weet het!

Schrijf je wachtwoord op in WordPad! en dan wel opslaan he! voor de zekerheid een backup maken

Hoi !

Ik gebruik X-marks: http://www.xmarks.com/

Onthoudt niet alleen je favorieten en ww, maar synchroniseert die desgewenst met iedere PC waarop je werkt. (In mijn geval met Firefox, maar IE schijnt ook te kunnen,,,,)

WW. en code van X-marks uiteraard niet vergeten....

Greetz,

Harry.

nog ander ideeén, Keepas krijg ik niet nederlands ingesteld,x marks betalend.

Heb het opnieuw nu gedownload,is wat anders als daarstraks (vermoed nep site).
Nu staat het erop ,heb bevestigings mail gekregen om é-mail adress te verieferen.
Bedankt harry snor(leuke naam dat laatste) en goedenavond..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan