wachtwoorden veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter hizi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hizi

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Sinds 3 weken veranderen mijn wachtwoorden van gmail, hotmail en andere accounts steeds. Ik heb avira en superantispyware gedraaid, maar die vinden niets.
Iemand enig idee? Want dit is erg vervelend. Ik gebruik steeds weer nieuwe wachtwoorden, maar toch veranderd het.

Hoi,
als je wachtwoorden steeds veranderen kom je er zelf toch ook niet meer in?

Ik heb dan een geheime vraag die ik moet beantwoorden, dan verander ik het ww weer en dan is het weer even goed. Tot een paar dagen later, dan is het weer veranderd.

Heel erg vreemd, heb je Mbam al eens gedraaid? Zo nee klik dan op de link in m'n handtekening. Zijn er nog meer vreemde dingen buiten dat? Heb je nog wel de volledige controle over je pc? Huisgenoten die je ww kennen en steeds veranderen als grap? Heb je overal hetzelfde ww of niet? Geen hardwarematige keylogger aan je pc hangen?

Nee, niemand die het kan veranderen. Ik gebruikte eerst bijna overal hetzelfde ww. Nu niet meer. Ik heb voor mail nu een ander ww dan ik eerder gebruikte. Ik zal dat eens gaan draaien. Bedankt, je hoort van me.

Ik heb het programma erover heen laten gaan en die had 1 object, een wifi manager die hij er uit haalde. Die stond al heel lang op mijn pc volgens mij, kan me niet voorstellen dat dat kwaad kon, maar heb het verwijderd. Zit me net te bedenken, volgens mij is het begonnen toen ik een tablet kocht en daar heb die ene account op gezet. Volgens mij begonnen toen de problemen, weet niet of het er iets mee te maken heeft hoor. Had die google account al snel weer daar vanaf verwijdert. Ook een nieuwe account kon ik al snel niet meer in. Ik had vanavond die tablet weer aan gedaan, even bekeken en weer uit gezet, toen ik op mijn laptop mijn mail ging bekijken, was het ww weer verandert. (van de account die dus vanaf de tablet verwijdert is.)
Ook via marktplaats kreeg ik vorige week een mailtje dat ik een nieuw ww had aangevraagd.
Wat me ook opvalt de laatste weken, is bij hotmail, dat ik mail veel te laat binnen krijg. Ik druk dan op postvak in en er is geen nieuwe mail, soms uren later ('s avonds) staan er ineens mails van die middag. Terwijl ik een paar keer heb gekeken en ook de pagina heb vernieuwd. Ik weet niet of dit vaker gebeurt, volgens mij had ik er nooit eerder last van.

Hoe zit het met zo'n keylogger? Kan iemand die er zo op zetten ofzo? Spyware?

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met zo'n keylogger? Kan iemand die er zo op zetten ofzo? Spyware?

Een keylogger is software of hardware die alle toetsaanslagen registreert (en eventueel doorstuurt naar iemand).

Zo ziet de hardware keylogger eruit:

Keylogger-hardware-PS2-example-connected.jpg

Maar ik denk dat als het een software keylogger was geweest, dat Mbam hem wel had gevonden ;).

Meer informatie.

nee, zit er dus niet op.

Heb alles nog eens grondig gescant met avira en superanti spyware, kreeg bij avira nu een melding van "java stutter x" en dat "kk mclient" fout was. Heb beide verwijdert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan