wachtwoorden worden niet onthouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

rfrolfes

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2001
Ik heb mijn computer helaas opnieuw moeten installeren, en nu onthoud OE6 sommige wachtwoorden van mijn emailadressen wel, en sommige niet.

Als ik bij extra, accounts, eigenschappen, server kijk, dan is dat veldje van het wachtwoord leeg. Typ ik daar het wachtwoord in, en vink ik het "wachtwoord onthouden" vinkje aan, maar nog onthoud hij het niet.

Ik heb ook al een gebruikersaccount aangemaakt, ik kan mij nl. herinneren dat dat ook dit soort problemen kan oplossen, maar nee, ook nu onthoud OE6 niet alle wachtwoorden.

Kan het er iets mee te maken hebben dat ik per abuis Newdot heb ge-uninstalled?

Help!

Ik heb het één en ander in het register gedaan, (volgens opgave microsoft) en de wachtwoorden worden netjes onthouden nu.

Ik heb echter nog steeds het newdot probleem.

Ook in msconfig, tabblad opstarten:
Als ik daar wtools, webhencer, newdot en dergelijke uitschakel door de vinkjes weg te halen, en daarna overnieuw opstart, staan de vinkjes er gewoon weer voor!

Ik dacht: als ik die vinkjes weghaal, neemt de pc deze ellende ook niet mee in het opstarten.......
Maar helaas.

Plaats dan een Hijack This Log ivm spyware, dat kan op een ander forum waarmee Helpmij een samenwerking is aangegaan.

Checken op spyware. Scan eerst met Ad-aware SE en/of Spybot S&D: > klik Downloads Mocht dat niet helpen, plaats dan een Hijack This Log in het forum aldaar: lees dit eerst: klik > Hijackthis Logs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan