Wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Wie kan mij helpen om mijn wachtwoorden te vinden.
Waar staan deze in XP prof.

Vr gr Joop

:confused:

Welke wachtwoorden zoek je dan?

Je zult ze nergens 'zomaar' kunnen vinden, welke je ook zoekt. Vrijwel alles zal gecodeerd zijn.

In mijn router staat een wachtwoord, en dat krijg ik niet weg. Het staat ook in mijn XP want daar komt het ook terug. De router is er tussenuit, maar dat wacht woord komt af en toe naar voren.

Vr.gr. Joop

controleer eens in configuratiescherm software nog software staat waarmee je de router kan configureren

verwijder die

Geplaatst door jgpeters
In mijn router staat een wachtwoord, en dat krijg ik niet weg. Het staat ook in mijn XP want daar komt het ook terug. De router is er tussenuit, maar dat wacht woord komt af en toe naar voren.

Vr.gr. Joop

Je verhaal is vrij onduidelijk, wanneer krijg je dit verzoek en hoe ziet het er precies uit?

Nee ik krijg gewoon een venster met naam en wachtwoord. Die wachtwoorden wil ik uit het systeem verwijderen, want die router heb ik niet meer. Was een 3com, maar die was niet te resetten. Heb al gezocht, maar kan niets vinden.

Joop

Nogmaals: wanneer krijg je dat venster?

Wellicht als je verbinding wilt maken met internet?

Vraag niet hoe, maar het is ineens weg, ik krijg het niet meer. Het kwam zo af en toe op het scherm. Niet op een vast tijdstip. Het was het schermpje dat je krijgt als je met je router inlogd. Met het http:// nummer. Dan krijg je een scherm van de router gebruikersnaam en wachtwoord. Router is nu weg. Daarvoor ook al. Heb schijfopruiming gedaan en defragmantatie. Nu krijg ik het niet meer. Zal niet weg zijn, maar ik heb er geen last van. Het was gewoon je inlogscherm van de router. Terwijl de router weg is. Meer kan ik ook niet vertellen.

In ieder geval bedankt.
Vr.gr.Joop

Die inlogopdracht is afkomstig UIT je router, het is dus niet mogelijk dat je dezelfde opdracht krijgt wanneer de router weg is.

Nogmaals, wanneer krijg je dat scherm?

Dat is een vast aanmeldingsscherm van Windows, het wordt weergegeven voor allerlei inlogacties :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan