wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie88

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
53
hoi weet iemand waar ik de wachtwoorden kan vinden die bewaard zijn voor bepaalde websites. je weet wel als je naar een site surft en je bent gelijk ingelogd?!!

gr joop
 
Waarschijnlijk in je cookies, maar dan nog kun je de wachtwoorden er niet uithalen.
 
Die moet je zelf onthouden,he.
Anders noteren.
doe ik ook, eventueel bij crash.
 
Probeer eens met siw

Programma openen en onder passwords kijken.Bij mij geeft ie bijv de passwords voor marktplaats en hotmail.e.d
Er vanuit gaande dat je ze kwijt bent ipv wilt weten WAAR het bewaardt blijft.
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens met siw

Programma openen en onder passwords kijken.Bij mij geeft ie bijv de passwords voor marktplaats en hotmail.e.d
Er vanuit gaande dat je ze kwijt bent ipv wilt weten WAAR het bewaardt blijft.

ja daar kan ik het mee vinden bedankt. maar alleen het nadeel is dat ie niet het hele paswoord weergeeft.
 
Das dan weer jammer.Waarom die dat bij jou doet weet ik echt niet.Bij mij geeft ie als ie een wachtwoord geeft wel alles weer.
Het wachtwoord van Helpmij wordt bij mij bijv niet herkendt.
Ik pas verders.
 
(offtopic)
Zie het inderdaad met SIW, goed beveligd dat MSN wachtwoord zie ik wel weer :s
 
Wachtwoorden niet opslaan op pc

Het is veiliger om je gegevens niet opteslaan op je computer. Hierdoor kunnen Spy-ware niet bij je wachtwoorden en je gegevens inkijken. Dus als advies schrijf je wachtwoorden zelf op, bewaar ze niet op de computer i.v.m. dat gegevens kunnen worden gestolen door Spy-ware.

Groetjes Yvette :evil:


hoi weet iemand waar ik de wachtwoorden kan vinden die bewaard zijn voor bepaalde websites. je weet wel als je naar een site surft en je bent gelijk ingelogd?!!

gr joop
 
Laatst bewerkt:
Die website browsesafe is gewoon 'n commerciële site, die 'n keurmerk verkoopt. Er staat geen enkele informatie over wachtwoorden op.

Edit: dit komt nu 'n beetje in de lucht te hangen. Er stond 'n link, die is inmiddels verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken geef je toestemming aan je browser om de wachtwoorden te onthouden. Er zijn website die jou gebruikernaam en wachtwoord onthouden maar dit is nooit verstandig op computers waar tevens andere achter kunnen gaan zitten.Persoonlijk blijf ik bij mij standpunt om wachtwoorden te noteren en wat warander aangaf bij een crash ben je alles kwijt.

hoi weet iemand waar ik de wachtwoorden kan vinden die bewaard zijn voor bepaalde websites. je weet wel als je naar een site surft en je bent gelijk ingelogd?!!

gr joop
 
Hoi !

Met alle respect: dit is nonsens !

Je ww. worden via X-marks extern opgeslagen, dus kun je er overal over beschikken mits je 'n internet-verbinding hebt.

Bovendien: mogelijk is je niet ontgaan dat inmiddels de ontwikkelingen in de PC-wereld zodanig zijn, dat via z.g. cloud-computing zo ongeveer alles op 'n externe server is opgeslagen.

Google Chrome OS al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan